Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد پور فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر، از پایان واکسیناسیون فرهنگیان دماوند خبر داد و اظهار داشت: با همکاری شبکه بهداشت دماوند حدود ۱۲۰۰ معلم واکسینه شدند و پایگاه واکسیناسیون فرهنگیان در سالن ورزشی آموزش و پرورش به صورت مستقل انجام شد.

پور فتحی با بیان اینکه این طرح شامل همه معلمین مدارس دولتی، غیردولتی، مراکز پیش دبستانی، مهدهای کودک، کانون پرورش فکری، آموزشگاه‌های زبان و علمی و تقویتی و … بود گفت: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان، از روز دوشنبه ۱۱ مرداد آغاز و در روز دوشنبه ۱۸ مرداد با مراسم تقدیر از پرسنل شبکه بهداشت و عوامل برگزاری آن به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آموزش‌وپرورش دماوند عنوا ن داشت: تلاش کردیم جهت رفاه حال فرهنگیان تعداد کاربران افزایش یابد و در این راستا نوبت‌دهی به‌صورت مدرسه‌ای انجام شد تا ازدحامی صورت نگیرد و روزانه مدارس همراه با کادر خود در این مرکز حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه نوع واکسن معلمان و فرهنگیان برکت و سینوفارم بود اظهار داشت: سعی کردیم که تزریق دُز اول واکسن فرهنگیان را به سرعت انجام دهیم تا تزریق دُز دوم را در ۱۷ شهریورماه صورت گیرد و معلمان آماده باشند تا چنانچه بازگشایی مدارس صورت گرفت دچار مشکل نشویم. کد خبر 5277904

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش واکسیناسیون ویروس کرونا محرم 1400 روز خبرنگار ماه محرم شورای شهر بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا گرگان کرمانشاه مراسم عزاداری اردبیل خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد

بخشدار شبانکاره گفت و گو با خبرنگار مهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و شهدای معلم و فرهنگیان فقید با تبریک هفته معلم به معلمان و فرهنگیان و قدردانی از برگزار کنندگان این یادواره در اظهار داشت: برگزاری این مسابقات به یاد فرهنگی فقید نعمت الله نظامات که سال‌ها به عنوان معلم به تعلیم و تربیت فرزندان این دیار مشغول خدمت بودند و با خوش نامی ماندگار ماندند کار ارزشمندی است و نشان از قدرشناسی و تجلیل از مقام شامخ معلم است.

ابراهیم حسینی افزود: معلمان حق بزرگی بر ما و سایر اقشار جامعه دارند زیرا آنان همواره در کنار علم آموزی درس زندگی و چگونه زیستن را به ما آموخته‌اند.

وی با بیان اینکه هدف از بعثت انبیای الهی تربیت انسان است، اظهار کرد: انبیا مبعوث شدند تا جوهر درونی انسان را شکوفا کنند زیرا شغل معلمی همان شغل انبیاست.

حسینی افزود: امروز که به یاد شهید مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شده است باید قدردان فرهنگیان بود.

در بازی پایانی تیم دبیرستان باقرالعلوم روستای خلیفه موفق به کسب پیروزی در این رقابت شد.

کد خبر 6094835

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • معلمان در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
  • مسابقات فوتسال در شبانکاره برگزار شد
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور از کدام مشکلات گفتند؟
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • همه فارغ‌التحصیلان دانشگاه بخوانند؛ بزرگترین استخدام تاریخ ایران برگزار می‌شود +جزئیات