Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@04:24:10 GMT

معرفی خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ گرندیما

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۵۳۶۵

معرفی خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ گرندیما

ابزار‌ها و روش‌های دیجیتال مارکتینگ اگر به طور صحیح و با یک استراتژی مشخص از پیش تدوین شده، به کار گرفته نشوند، شما را به اهداف خود نمی‌رسانند. در همین راستا انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر و باسابقه، اهمیت دوچندانی خواهد داشت.
آژانس دیجیتال مارکتینگ گرندیما با ارائهٔ خدمات بازاریابی دیجیتال خود به انواع کسب و کارها، همواره تلاش کرده است تا با آنالیز شرایط هر کسب و کار، مسیر هموارتر به همراه بازدهی بالاتر را برایشان ترسیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ گرندیما
آژانس گرندیما، به مشتریان خود در ۵ دسته بندی کلی خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می‌کند:
1.طراحی سایت
2.خدمات سئو و بهینه سازی سایت
3.سرویس گوگل ادز (تبلیغات در گوگل)
4.تولید محتوا
5.بیزینس تراپی
 
در ادامه با جزئیات و نحوهٔ اجرای هر یک از این خدمات آشنا خواهیم شد.
 
 
طراحی سایت
گرندیما با استفاده از به‌روزترین روش‌ها و ابزارها، طراحی سایت را برای مشتریان خود انجام می‌دهد. طراحی سایت‌ شخصی، فروشگاهی و شرکتی از خدمات این آژانس دیجیتال مارکتینگ است. طراحی سایت توسط گرندیما ویژگی‌های زیر را خواهند داشت: ریسپانسیو یا واکنشگرا طراحی ظاهری زیبا و منحصر به فرد رعایت اصول UI و UX امنیت بالا پنل مدیریتی کاربرپسند رعایت اصول سئو آموزش و پشتیبانی
 

خدمات سئو و بهینه سازی سایت


سئو(SEO) یعنی بهینه سازی موتورهای جست‌وجو. به زبان ساده، سئو یعنی وقتی کاربران در گوگل به دنبال خدمات و محصولاتی هستند که شما ارائه می‌کنید، بتوانند شما را در صحفهٔ اول گوگل پیدا کنند.


 سئو از مهم‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است و آژانس گرندیما نیز صفر تا صد پروژه‌های سئو و بهینه سازی وب‌سایت را برای مشتریان خود انجام می‌دهد.
 
خدمات سئو در گرندیما به چه صورت انجام می‌شود ؟


خدمات سئو در گرندیما به گونه ای است که ابتدا یک کمپین سئو ایجاد می شود که این کمپین شامل اهداف درون صفحه‌ای و برون صفحه‌ای می باشد. هر بخش شامل فعالیت‌های جزئی‌تری همچون تحقیق در مورد کلمات و عبارات کلیدی، پیاده سازی معماری محتوا و بهبود سرعت و راندمان سایت است تا بتواند مخاطبین هدف را به سایت شما هدایت کند.


در طول این مسیر، هر پروژه یک مدیر پروژه و یک دستیار پروژه دارد که بر پروژه نظارت می‌کنند و هرجا که نیاز به پشتیبانی و پاسخ به سوالات مشتریان بود، به سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهد. همچنین دستیار پروژه در بازه‌های زمانی هفتگی و ماهیانه گزارش‌های تهیه شده را در اختیار کارفرما قرار می‌دهد.
 
در گرندیما، چهار پلن سئو و بهینه‌سازی سایت به مشتریان ارائه می‌شود:


1.پلن مشاوره


2.پلن انجام کار به صورت پروژه‌ای


3.پلن آموزش سازمانی


4. سئو تکنیکال


این که کدام پلن برای شما مناسب است، با توجه به اهداف، موقعیت و شرایط کسب و کار شما پس از مشاوره با متخصصین سئو گرندیما تعیین خواهد شد.
 
سرویس گوگل ادز (تبلیغات در گوگل)


در سئو ما تلاش می‌کنیم به صورت ارگانیک و بدون پرداخت هزینه، مخاطبین بیشتری را به سایت خود هدایت کنیم، اما در گوگل ادز (Google Ads) قضیه کاملا برعکس است و ما از طریق پرداخت هزینه به موتور جست‌وجوی گوگل اقدام به جذب مخاطب می‌کنیم که طبیعتا سریع‌تر و زودبازده‌تر است.

 
انواع خدمات گوگل ادز در گرندیما


1.نمایش در صفحهٔ جست‌وجوی گوگل


در ابتدای کار برای یک کمپین گوگل ادز ما به طراحی یک استراتژی مناسب برای کسب‌وکار شما می‌پردازیم. پس از آن تنظیمات و راه اندازی کمپین شروع می‌شود و در ادامه بهینه‌سازی پنل گوگل انجام می‌شود که مهم‌ترین قسمت کمپین است. با توجه به بالابودن نرخ ارز و فضای رقابتی، اگر کمپین بهینه‌سازی نشود، علی‌رغم صرف هزینهٔ‌ زیاد، شما نتیجهٔ خوبی دریافت نخواهید کرد. ما در گرندیما تلاش می‌کنیم به بهترین نرخ ممکن برای هر کلیک دست پیدا کنیم تا شما نیز تجربهٔ خوبی از تبلیغات در گوگل به دست آورده باشید.


2.سرچ ادز یا نصب اپلیکیشن


یکی از روش‌های تبلیغات اپلیکیشن از طریق گوگل ادز تبلیغات در گوگل‌ پلی یا اپ استور است. گرندیما با پیشنهاد کلمهٔ کلیدی مناسب، به شما کمک می‌کند کمپین خود را در گوگل پلی راه‌اندازی کنید تا اپلیکیشن شا همگام سرچ به کاربران نمایش داده شود.


3.تبلیغات یوتیوب


یکی دیگر از امکانات گوگل ادز، تبلیغات در یوتیوب پیش یا در هنگام پخش ویدئوها است.


4.تبلیغات بنری و همسان

گوگل ادز این امکان را به شما می‌دهد تا در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های پرطرفدار داخلی (مانند رادیو جوان) تبلیغات بنری و همسان خود را به نمایش درآورید. این گونه تبلیغات برای افزایش آگاهی از برند ، جذب سرنخ و افزایش ترافیک سایت مناسب است که برای رسیدن به این اهداف می‌توانید بر روی گرندیما حساب کنید.
 
سرویس تولید محتوا


یکی از سنگ‌ بناهای دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوایی و تولید محتوا است. آژانس دیجیتال مارکتینگ گرندیما با ارائهٔ خدمات تولید محتوا متنی متمایز و سئو شده تلاش می‌کند پیام شما را از طریق کانال‌های مناسب، طبق یک استراتژی از پیش تعیین شده و با زمان بندی مشخص به دست مشتریان برساند.


فرآیند تولید محتوا در گرندیما به شرح زیر است:


1.گزینش ساختار تدوین محتوا

2.گزینش رسانه یا کانال انتشار محتوا


3.انتخاب موضوع


4.انتخاب تعداد کلمات


5.نگارش محتوا


6.بررسی ساختار متناسب با سئو


7.تحویل محتوا طبق زمان بندی تقویم محتوا
 
بیزینس تراپی: تحلیلی و ارائهٔ راهکار درمانِ سایت کسب‌وکار شما


بیزینس تراپی یکی از خدمات منحصر به فرد آژانس دیجیتال مارکتینگ گرندیما است. بیزینس تراپی، کسب و کار شما را در فضای آنلاین بررسی می‌کند و با کشف مشکلاتی که کسب و کار با آن درگیر است، راهکارهایی جهت بهبود ارائه می‌دهد.


مراحل سرویس بیزینس تراپی در گرندیما:


1.بررسی استراتژی مناسب برای کسب و کار شما


2.بررسی کانال‌ها و ابزارهای دیجیتال مناسب برای حضوی کسب و کار شما


3.بررسی قسمت‌های فنی وب سایت‌ هایی به عنوان نمونه در یک صنعت


4.ارائهٔ راهکار برای بهبود شرایط کسب و کارهای آنلاین در یک صنعت
 
 
اگر از شرایط فعلی کسب و کار آنلاین خود راضی نیستید و به دنبال راهکارهایی برای بهبود استراتژی کسب و کار خود، سایت، شبکه‌های اجتماعی، سئو و مواردی از این دست می‌گردید، یا حتی اگر به تازگی فعالیت خود را در فضای دیجیتال شروع کرده‌اید و می‌خواهید از طریق دیجیتال مارکتینگ به جذب مخاطبان بپردازید، بیزینس تراپی به شما کمک خواهد کرد.
 


مراحل انجام بیزینس تراپی در آژانس گرندیما


 
دِرَنگ نکنید، همین حالا با ما تماس بگیرید.


شما می‌توانید همواره جهت مشاوره و بهبود کسب‌وکار خود، با مشاورین و متخصصین آژانس دیجیتال مارکتینگ گرندیما تماس بگیرید تا ما با بررسی نیازها و اهداف شما، خدمات مورد نظر را با تدوین یک استراتژی مشخص به شما عزیزان ارائه کنیم.
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سئو و بهینه سازی تبلیغات در گوگل کسب و کار شما تولید محتوا یک استراتژی طراحی سایت خدمات سئو گوگل ادز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • پردیس تحقیقات ملی دیم گچساران ۵۰ رقم بذر جدید معرفی کرد
  • گچساران ایستگاه اصلی تولید بذر در منطقه گرمسیری و نیمه گرمسیری
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی