Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:47:48 GMT

تجلیل از ۱۵۰ پیر غلام اهل بیت (ع) زرندیه

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۵۴۳۷

تجلیل از ۱۵۰ پیر غلام اهل بیت (ع) زرندیه

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت آغاز ماه محرم در مراسمی درجوار مطهر امام زاده سید منصور (ع) شهرستان زرندیه از ۱۵۰ پیر غلام اهلبیت (ع) قدردانی شد.

حجت السلام قربانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه در حاشیه این مراسم گفت: علاوه بر تجلیل از ۱۵۰ پیر غلام اهل بیت (ع) شال عزای امام حسین (ع) به این عزیزان تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت السلام قربانی افزود: جهت آمادگی برای برگزاری مراسمات ماه محرم، با توجه به بیماری کرونا تمام هئیت‌های مذهبی شهرستان زرندیه براساس دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا با رعایت و نظارت این اداره برگزار خواهد شد.

حجت السلام مجدی زاده امام جمعه پرندک هم در رابطه با ماه محرم و قیام عاشورا گفت:هرچه از عمر قیام عاشورا می‌گذرد، بر هیبت و عظمت آن افزوده می‌شودیاد و خاطره شهدای این قیام در قلب ما سرزنده‌تر می‌شود.

حجت السلام مجدی زاده افزود: این قیام سرمشقی است برای آزاد مردانی که از بذل جان در راه احیای ارزش‌های الهی دریغ نمی‌کنند و در مقابل طغیان ظالمان و گردن‌کشان سدی محکم و استوارند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم استان مرکزی حجت السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • تفال به حافظ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ المنه لله که در میکده باز است....
  • تجلیل از مقام معلمان در سپیدان
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه