Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهادگران دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر همدان در اردوی جهادی فرهنگی، آموزشی و تربیتی در ۴ روستای شهرستان رزن شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر همدان، اردوی جهادی آموزشی را در روستا‌های سنقرآباد، منوچهر، حکان و سیلک شهرستان رزن برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اردوی جهادی ۴۰ نفر از دانشجومعلمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خدمات فرهنگی، آموزشی و تربیتی را به کودکان، نوجوانان و عموم مردم ارائه دادند.

در این اردوی جهادی دانشجومعلمان به آموزش و تدریس دروس در مقطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول و دوم پرداختند. همچنین کارگاه‌های هنری، مهارت‌های اجتماعی، بازی‌های تربیتی، بهداشت و... از دیگر بخش‌های این اردو بود.

جهادگران به منظور تقویت و ارتقای سطح آموزشی_تربیتی روستاها، برنامه‌های فرهنگی و معرفتی با موضوعات سبک زندگی، آموزش قران و احکام را برای مادران نیز برگزار کردند.

از برنامه‌های جانبی این اردوی جهادی می‌توان به برگزاری جشن غدیرخم و توزیع ۱۲۰۰ پرس غذای نذری اشاره کرد. همچنین در این اردو چند طلبه خواهر از طلاب توانمند حوزه، گروه جهادی را همراهی کردند.

گفتنی است، هم اکنون پس از پایان این دوره، دانشجومعلمان بومی با هدف جهاد تربیتی، این طرح را ادامه می‌دهند و در حال ایجاد یک شبکه گسترده و منظم در سطح استان هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی همدان دانشگاه فرهنگیان همدان اردوی جهادی اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین