Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ۱۵ تیر ماه سال جاری معاون امور عمرانی و شهردار یاسوج به همراه جمعی از خبرنگاران در بازدید از پروژه پل چهارم بشار وعده دادند این پروژه نیمه مرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

نستهن مقدم در این بازدید گفت: پروژه پل چهارم بشار(پل سردار شهید نورالله یزدان‌پناه) در سال ۹۴ توسط محمدباقر نوبخت کلنگ‌زنی شد اما عملیات اجرایی آن به صورت جدی نیمه دوم سال ۱۳۹۶ آغاز و با توجه به بودجه‌ریزی مناسب و اهتمام شهرداری برای روان‌سازی ترافیک شمال شهر یاسوج، با سرعت خوب پیشرفت مناسبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر عرشه پل آماده و در دهانه پل چهارم تیرها در حال نصب است، تلاش شهرداری و پیمانکار، بهره‌برداری از پروژه در نیمه اول مرداد ۱۴۰۰ است.

وی بیان کرد: تاکنون افزون بر ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی و منابع داخلی شهرداری به این پروژه اختصاص داده شده که پل به جاده سروک سپس به جاده یاسوج_ شیراز متصل شود.

وی پیشرفت پروژه را در حدود ۹۵ درصد دانست و عنوان کرد: پل چهارم بشار و اتصال به جاده سروک تکمیل و مرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

اما پل چهارم بشار از نیمه دوم مرداد گذشت و خبری از تکمیل آن نشد و معلوم نیست مردم یاسوج در چه زمان و تاریخ جدیدی شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ای باشند که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی استان دارد.

 

آنچه در  استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است و باعث شده نگران پل چهارم بشار هم شویم طولانی شدن پروژه‌های عمرانی است محور پاتاوه_ دهدشت مصداق طولانی شدن پروژه‌های عمرانی است.

امیدواریم پل چهارم بشار به سرنوشت پروژه‌هایی مانند محور پاتاوه_ دهدشت و دیگر پروژه‌ها منجر نشود و خیلی زود شاهد افتتاح آن باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس پل چهارم بشار محور پاتاوه دهدشت شهرداری یاسوج پل چهارم بشار بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد