Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@02:44:26 GMT

مدیر جام‌ها؛ سعید آذری به قهرمانی پنجم رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۵۶۷۹

مدیر جام‌ها؛ سعید آذری به قهرمانی پنجم رسید

خبرگزاری میزان – سعید آذری یکی از مدیران موفق فوتبال ایران محسوب می‌شود و در هر باشگاهی که فعالیت داشته موفق بوده و عملکرد مثبتی به ثبت رسانده است. آذری ۵۳ ساله در جوانی یک وزنه‌بردار حرفه‌ای بود و مدت‌ها در ذوب‌آهن و ورزش اصفهان به فعالیت پرداخت و در سال ۹۳ هم به عنوان رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری سال ۸۳ مدیرعامل ذوب‌آهن شد و ۵ سال در این پست باقی ماند و روز‌های خوبی در اصفهان گذراند. او پس از مدتی دوری از تیم شهرش و مدیریت در نساجی مازندران و استیل آذین، دوباره به جمع سبزپوشان برگشت و از سال ۹۲ تا ۹۸ مدیرعامل ذوب آهن شد.

در دوران ۱۱ ساله مدیریت سعید آذری در باشگاه ذوب‌آهن، این تیم مجموعاً موفق به کسب ۴ جام و کسب ۳ نایب قهرمانی در لیگ‌برتر شد.

افتخارات ذوب‌آهن در دوران مدیریت آذری:

قهرمانی جام حذفی ۸۸–۱۳۸۷
قهرمانی جام حذفی ۹۴–۱۳۹۳
قهرمانی جام حذفی ۹۵–۱۳۹۴
قهرمانی سوپر جام ۱۳۹۵
نایب قهرمانی لیگ برتر چهارم ۸۴–۱۳۸۳
نایب قهرمانی لیگ برتر هشتم ۸۸–۱۳۸۷
نایب قهرمانی لیگ برتر هفدهم ۹۷–۱۳۹۶

آذری پس از سال‌ها موفقیت در ذوب‌آهن، شهریور ۹۸ راهی فولاد خوزستان شد و اکنون دو فصل است با همکاری جواد نکونام تیمی خوب در خوزستان ساخته است. همکاری آذری با نکونام منجر به قهرمانی فولاد خوزستان در جام حذفی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شد که اولین قهرمانی این تیم ریشه دار در این جام است.

سعید آذری اکنون با ۵ جام قهرمانی یکی از موفق‌ترین مدیران تاریخ فوتبال ایران است و می‌تواند الگویی برای سایر مدیران ورزشی ایران باشد. بیشتر بخوانید: آذری: استقلال مظلوم بود/ خوشحالم برای چهارمین بار قهرمانی جام حذفی را کسب کردم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قهرمانی جام حذفی نایب قهرمانی سعید آذری لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم

 سرمربی پرتغالی النصر پس از پیروزی برابر الخلیج با کنایه درباره تاریخ برگزاری فینال جام حذفی عربستان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟