Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@15:33:03 GMT

پرسپولیس صعود کرد، استقلال سقوط

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۵۷۲۰

پرسپولیس صعود کرد، استقلال سقوط

تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال اعلام شد.

به گزارش برنا، بر اساس تازه ترین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان، تیم پرسپولیس همچنان در جایگاه نخست ایران قرار دارد. شاگردان یحیی گل محمدی در سطح آسیایی با یک پله صعود به رتبه دوم رسیده اند و در سطح جهانی نیز همچنان در رتبه 83 ایستاده اند.

استقلال همچنان در رتبه دوم ایران‌ جای گرفته و آبی پوشان پایتخت در آسیا با یک پله سقوط در جایگاه نهم قرار دارند و در سطح جهانی هم همچنان در رتبه 203 باقی مانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!

برای اولین بار در این فصل جایگاه غربی استادیوم آزادی بلیت‌فروشی می‌شود. تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیش‌بینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود، اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت‌فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین بار در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود، اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت‌فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیش‌بینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!