Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی صبح سه‌شنبه در مراسم معارفه فرمانده و جانشین جدید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ابتدای سخنان خود به پیروزی حزب‌الله اشاره و اظهار کرد: این وعده خداوند است که حزب الله پیروز و حزب شیطان مغلوب است و این را ۴۲ سال است که ما به خوبی می‌بینیم چرا که خداوند خود این مسیر را هدایت می‌کند ولی مؤمنین نیز باید در حزب الله باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به دخالت‌های دشمنان دیرینه جهان اسلام اشاره و اضافه کرد: گرچه در بسیاری از زمینه‌ها نظامی و دفاعی ما با آمریکا قابل مقایسه نیست و آنها برتر هستند ولی نتایج چیز دیگری است چون وعده خداوند بر این بوده که حزب شیطان هرچقدر هم قوی باشد همواره مغلوب است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: این مهم همواره به اثبات رسیده است که انسان اگر در حزب خداوند قرار گیرد وعده خداوند محقق می‌شود.

سردار فدوی همچنین خاطرنشان کرد: برای هر پاسداری شهادت آرزوی دیرینه و بالاترین عاقبت بخیری است و این را از معصومین (ع) یاد گرفتیم که همچون امیرالمومنین (ع) با شهادت عاقبت به خیر باشیم.

وی گفت فرمانده سپاه را فرمانده خدمتگزارها دانست و گفت: بیش از ۴۰ هزار پاسدار در این نهاد شهید شدند و به تجلی شاخصه‌های یک انسان مقبول در نزد خداوند که شهادت است نائل آمدند و باقیان راه خدمت خلق خدا این انقلاب را ان شاءالله به صاحب اصلی آن تحویل خواهند داد چرا که پاسداران این مأموریت خطیر را بر عهده دارند و به نحو احسن به انجام خواهند رساند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: بی‌شک لباس پاسداری لباس معمولی نیست اما باید دانست که هر آمدنی رفتنی هم دارد و هیچکس در این پست و جایگاه ابقاء نشده است چون هدف خدمت به مردم و مقصود غایی رضایت خداوند است.

سردار فدوی ادامه داد: در سیستم دفاعی و خدمتگزاری کشور هرگز فرمانده مطرح نیست بلکه کیفیت کاری که انجام می‌شود مهم است و باید مدنظر داشت که یک پاسدار همچون علمای دینی هرگز بازنشسته نمی‌شود و خدمت او در طول عمر ساری و جاری است.

وی همچنین با اشاره به سخنی از امام محمدباقر (ع) گفت: محبت بین پاسداران محبتی است که کار را انجام می‌دهد و رفاقت بین مؤمنین و پاسداران رفاقتی است که موفقیت‌ها را رقم می‌زند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه عزاداری ماه محرم و دین تشیع در اردبیل اظهار کرد: برای ادامه مسیر حریت و آزادگی باید تمام ایام سال دل‌هایمان با امام حسین (ع) باشد و منحصر به دو ماه نباشد و مفتخریم که امروز با مردم استانی همنشین شدیم که به مردمان پایگاه و پایتخت حسینیت در دنیا شهره هستند.

کد خبر 5277921

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل سردار فدوی سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل ویروس کرونا محرم 1400 روز خبرنگار ماه محرم شورای شهر بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا مراسم عزاداری گرگان کرمانشاه اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تجلیل از ورزشکاران با بیان اینکه ورزشکاران ما مایه افتخار استان آذربایجان شرقی هستند گفت: کشور ما امروز با روحیه ورزشکاری خود برای ایران اسلامی افتخار آفرین شده است.

 سردار عباس قلیزاده افزود: امام راحل فرمودند اگر ندا و روحیه ورزشکاری در این جامعه حاکم شود دشمنان قدرت عرض اندام نخواهند داشت.

 وی ادامه داد: اینکه ورزشکاران ما در میدان‌های ورزشی در مقابل ورزشکاران صهیونیستی به میدان نمی‌روند برای اینست که آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند لذا همه اینها برای ما افتخار است.

 فرمانده سپاه عاشورا افزود: روحیه ورزشکاری رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس برای ما پیروزی‌ها و افتخارات بسیاری فراهم کرد و نشان داد ملت ما در همه صحنه‌ها پیروز میدان هستند.

 سرهنگ حیدر پناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا هم با ارائه گزارشی گفت: در این مراسم از قهرمانان ورزشی نخبه، مربیان و پیشکسوتان بسیجی استان که در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ورزش و منش پهلوانی فعالیت دارند تجلیل شد.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهیدان صمد ملکی، حسین تیز قدم خطیبی، اسمعیل جمالی، محمد رضا باصر وتعدادی از مسئولان و همچنین جمعی از ورزشکاران، مربیان و قهرمانان مدال آور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین