Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور حقوقی فدراسیون تنیس روی میز ایران ‌گفت: پینگ پنگ ایران را برادران المپیکی با بازی‌های قدرتمند خود به دنیا معرفی کرده‌اند و این برای همگان ملموس و مشهود است. - اخبار استانها -

یاسر عباسی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ‌تسنیم در ساری با بیان اینکه مدیریت خوب مهرداد علیقارداشی در فدراسیون تنیس روی میز یادآور روزهای شگفت انگیز این رشته در سطح بین‌المللی و جهانی است، اظهار داشت: تنیس روی میز همواره حرفی برای گفتن دارد، از رشته‌های سخت و مهیج دنیا محسوب می‌شود و با افتخارات به‌دست آمده راه خود را از سایر رشته‌های توپی و راکتی در ایران جدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در رشته پینگ پنگ قهرمانان زیادی داریم که همواره افتخار آفرینی می‌کنند، افزود: اما به معنای خاص کلمه، در ایران نوشاد و نیما عالمیان هستند که پینگ پنگ ایران را با بازی‌های قدرتمند خود به دنیا معرفی کرده‌اند و این برای همگان ملموس و مشهود است.

حبیب‌زاده خبر داد؛ بررسی عملکرد فنی و رفتاری نیما عالمیان در هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میزالمپیک 2020 توکیو| لطف‌الله‌نسبی: عالمیان خلع سلاح شد/ داور بدون اعتراض حریف، تذکر می‌داد و خطا می‌گرفتالمپیک 2020 توکیو| عالمیان: عذرخواهی می‌کنم؛ شکستم دور از انتظار بود/ شرمنده‌ام که نتوانستم دل مردم را شاد کنم

مشاور حقوقی فدراسیون تنیس روی میز ایران در بخش دیگری از گفتگو در پاسخ به اینکه برخورد شما با اتهام‌زنی و دروغ‌پراکنی عده‌ای در فضای مجازی علیه فدراسیون، چیست؟، تصریح کرد: خطاب به این افراد می‌گویم که "اگر مرد هستید علنی حرفتان را بزنید و پای عواقبش هم بایستید، و یا از روی بیکاری خودتان، وقت باارزش ما را نگیرید، خیلی بد است که یک شخص بی‌نام و نشان در یک کانال تلگرامی که هویتش مشخص نیست؛ آنقدر مرد نباشد که حرفش را با شجاعت بزند، پس لطفاً سکوت کنید و بیش از این جایگاه پایین خود را تنزل ندهید".

عباسی با بیان اینکه "البته ما از نقد سازنده استقبال می‌کنیم، ولی دروغ‌پردازان باید بدانند تخریب و تخطئه، جدای از نقد و انتقاد است، افزود: آنها با این اقدامات راه به جایی نمی‌برند و فدراسیون تنیس روی میز بالاتر از این است که با مطالب خلاف واقع، از راهی که در پیش گرفته است عقب بنشیند.

مشاور حقوقی فدراسیون تنیس روی میز ایران "قهرمانی" در ورزش را موضوع مهمی دانست اما موضوع مهم‌تر را حفظ و حراست از عنوان قهرمانی عنوان و اظهار کرد: خوشبختانه با مدیریت، درایت و تدبیر آقای علیقارداشی این اتفاق افتاده است.

مدیر برنامه‌های نوشاد و نیما عالمیان با بیان اینکه ما نباید دستاوردهای این دو ملی‌پوش را از یاد ببریم، گفت: انتقاد از بازی نیما در المپیک 2020 توکیو خوب است اما نباید افتخاراتی که این دو برادر طی چند سال اخیر به‌دست آوردند را فراموش کنیم.

عباسی ادامه داد: کسب مدال برنز در مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 بعد از 52 سال توسط نوشاد عالمیان، صعود تیم تنیس روی میز ایران از دسته دو جهان به سطح یک جهان بعد از 60 سال که با حضور ارنج اصلی(نوشاد و نیما و افشین نوروزی)، کسب مدال برنز توسط نیما عالمیان در مسابقات بین‌المللی اسپانیا، کسب دو سهمیه با ارزش المپیک 2016 ریو دوژانیرو برزیل توسط نوشاد و نیما که به عنوان اولین برادران المپیکی پینگ پنگ جهان لقب گرفته‌اند، ازجمله افتخارات آنهاست.

کسب مدال طلای انفرادی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بین 52 کشور توسط نوشاد و مدال نقره توسط نیما و کسب مدال تیمی طلا، کسب مدال دوبل طلا در مسابقات بین‌المللی اسپانیا، کسب مدال طلا در مسابقات بین‌المللی اوپن بلژیک توسط نیما و کسب مدال دوبل طلا نوسط نوشاد و نیما و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو توسط نیما، از دیگر افتخارات برادران عالمیان است که مدیر برنامه‌های آنها عنوان کرد.

مشاور عالی حقوقی فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بدون تردید شناسنامه یک کشور در دنیا نخبگان و قهرمانان آن هستند که باید دغدغه‌های این عزیزان برطرف شود؛ از مسئولان خواست که نگاه ویژه‌ای به نخبگان ورزشی داشته باشند و نسبت به حل موانع و مشکلات آنها تدبیر کنند.

عباسی در پایان گفتگو اظهار کرد: اگر ما به دنبال پشتوانه‌سازی برای تیم ملی هستیم باید قدردان قهرمانان خود باشیم؛ چون آینده از آنِ جوانان نخبه و ورزشکارانی است که همواره با روحیه جنگندگی و با چهره‌ای مصمم برای رسیدن به اهداف مشخص‌شده، به پیش می‌روند.

انتهای پیام‏/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز ایران نیما عالمیان نوشاد و نیما بین المللی توسط نیما 2020 توکیو پینگ پنگ کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال دونفره، نفرات برتر رقابت های تور جهانی مشخص شد.

در بخش انفرادی پسران پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶ ) دانیال مشتاقی فر را برد و به فینال رسید و در دیگر دیدار این مرحله کیارش حنیفی با نتیجه ۲ بر یک از سد ‌ سام پازوکی عبور کرد .

در بخش دختران یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۳-۶ ) کیمیا ثاقب تهرانی را برد و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی ملینا عباس زاده با نتیجه ۱-۶ و ۳-۶ مقابل هانا سلطانی شکست خورد.

در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

فینال این مسابقات امروز در بخش انفرادی برگزار می شود.

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرت برتر به پایان می رسد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداپر نشان سفید است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

کد خبر 6090721

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور