Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:50:37 GMT

اطفای حریق با کمک آتش نشانی در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۵۸۶۷

اطفای حریق با کمک آتش نشانی در اهواز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان، حریق منزل مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان ژاله چهار اطلاع رسانی شد.

او بیان داشت: حریق نشت گاز پیک نیک با کمک آتش نشانان سریعا مهار شد و آتش سوزی خودرو پژو ۴۰۵ در مسیر بلوار جمهوری ابتدای پل پنجم به علت نشت بنزین خودرو و حریق انبار مجتمع مسکونی در منطقه کیانپارس خیابان ۱۶ غربی با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری تصریح کرد: حریق خودرو پژو ۴۰۵ در منطقه امانیه خیابان منصفی، حریق کنتور برق منازل مسکونی درمناطق کوی سعدی، کوی ملت خیابان ذوالفقاری، کیان آباد خیابان ۱۴ شرقی، گلستان خیابان فروردین، حریق کابل برق در منطقه باهنر و امانیه نبش بوعلی و حریق ترانس برق درکوی مندلی خیابان پنج و شهرک منابع طبیعی با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: واژگونی خودرو پژو بر اثر برخورد به جدول در مسیر میدان تپه به سمت پلیس راه منجر به مصدومیت ۲ سرنشین مرد و ۳ سرنشین زن شد که آتش نشانان با ابزار نجات و برش مصدومین را از اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: عملیات‌های مهار حریق منازل مسکونی درمنطقه کیانپارس خیابان ۹ شرقی به علت اتصال برق کولر ۲ تیکه، در منطقه ۳۰۰ دستگاه خیابان ظفر پنج به علت حریق جعبه برق، درمنطقه کیانپارس خیابان سروش شرقی به علت حریق جعبه فیوز درون پارکینگ با موفقیت از سوی آتش نشانان مهار شد.

او به سقوط درخت قطور در خیابان چهار شرقی کیانپارس که منجر به قطع برق و مسدود شدن راه ورودی منزل مسکونی شده بود اشاره و گفت: آتش نشانان با ایمن سازی درخت قطور را جابجا و راه برای عبور ساکنان مسکونی باز شد.

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان درتصفیه خانه با ایمن سازی، نشت گاز کلر را که به علت جابجایی مخازن رخ داده بود برطرف و از بروز حادثه جلوگیری کردند. همچنین آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه گلستان خیابان اصفهان یک شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی اطفای حریق آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آیین تکریم و تجلیل از آتش‌نشانان بازنشسته این شهر برگزار شد. - اخبار استانها -

 محمد یساولی رییس سازمان آتس نشانی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار کرد: مراسم تقدیر و تجلیل از 50 آتش‌نشان بازنشسته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به همراه تکریم خانواده‌های این عزیزان باحضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج برای اولین بار در تاریخ این سازمان در عصر روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 برگزار شد.

وی افزود: کرج مدیون خدمات و تلاش‌های شبانه روزی آتش نشانان خدوم و زحمتکش است که با از خود گذشتگی و ایثار خود همواره در مواجهه با خطرات، با جسارت و شجاعت برای نجات آسیب دیدگان تلاش کرده‌اند و همواره و در همه حال آماده خدمت و جان فشانی بوده‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: در این مراسم از زحمات اولین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه که از دهه هشتاد تا امروز در کرج ارائه خدمت کرده بودند نیز تقدیر شد.

اولین آتش نشانان خاورمیانه در شهرداری کرج استخدام شده و اکنون بعد از سالها فعالیت در این عرصه ارائه خدمات به شهروندان کرجی بازنشسته شده اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • تداوم اجرای نهضت آسفالت در نواحی کم‌برخوردار اهواز
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران