Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در سال‌های اخیر و به خصوص دو سال گذشته همواره یکی از سوژه‌های نقل و انتقالات فوتبال اروپا بوده است. نام آزمون در پنجره‌های نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی به عنوان یکی از گزینه‌های تیم‌های اروپایی مطرح شده و این‌طور به نظر می‌رسد که وی بازیکنی جذاب برای هر پنج لیگ برتر اروپا است اما تاکنون مذاکره برای جذب وی از تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه به نتیجه نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال گذشته بحث پیشنهاد تیم‌های انگلیسی مثل ولورهمپتون، اورتون و آرسنال به آزمون مطرح شد. ناپولی ایتالیا یکی از مشتریان آزمون در سال گذشته بود و امسال باشگاه‌های فیورنتینا و آ. اس رم هم به این جمع اضافه شدند. در اسپانیا گزارش شده بود که آزمون یکی از بازیکنان مدنظر باشگاه سویا است و حتی در مقطعی بحث پیشنهاد اتلتیکو مادرید مطرح شد.

در هفته‌های گذشته اما پیشنهاد بوندس لیگایی آزمون رسانه‌ای شد؛ جایی که بایرن لورکوزن آلمان خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایران بود. لورکوزن تا همین دو سه روز اخیر مذاکره برای جذب آزمون را ادامه داد اما ظاهراً به دلیل مسائل مالی و مبلغ درخواستی باشگاه زنیت نتوانست مشتری این مهاجم باقی بماند و به گفته «نیکولو اسچیرا» خبرنگار ایتالیایی، آزمون از رادار لورکوزن خارج شد.

این در حالی است که شب گذشته نشریه معتبر اکیپ فرانسه از مشتری جدید آزمون پرده برداشت و اعلام کرد باشگاه لیون خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم است. اکیپ مدعی شد «پتر بوس» سرمربی لیون شخصاً تمایل به جذب «مسی ایرانی» دارد ولی مشخص نیست که می‌تواند او را جذب کند یا خیر.

سردار آزمون تا پایان سال ۲۰۲۲ با تیم زنیت قرارداد دارد و در پایان این فصل بازیکن آزاد خواهد بود. به نظر می‌رسد زنیت قصد دارد آزمون را در همین فصل با بالاترین قیمت به فروش برساند تا درآمدزایی خوبی داشته باشد. آزمون با مبلغ ۱۲ میلیون یورو راهی زنیت شد و طبق اعلام رسانه‌های روسی، این باشگاه برای ترانسفر مهاجم تیم ملی ایران به مبلغی کمتر از ۲۰ میلیون یورو رضایت نمی‌دهد.

آزمون با شروع فصل جدید فوتبال در روسیه به گلزنی در تیم زنیت ادامه داده است. او در سه بازی لیگ ۴ بار گلزنی کرد و در سوپرجام روسیه هم یک گل به ثمر رساند. شاید آمار چهار بازی و پنج گل نشان از اوج آمادگی مهاجم تیم ملی ایران داشته باشد و در پیشنهادات جدی که این فصل به وی شده تاثیر بگذارد.

کد خبر 5277859 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار آزمون آ اس رم تیم فوتبال لیون تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ فوتبال المپیک 2020 توکیو فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران کاراته جام حذفی تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی آزاد تیم فوتبال پرسپولیس سجاد گنج زاده کاراته حسن یزدانی تیم ملی کاراته امیرحسین زارع کاراته حمیده عباسعلی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد