Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی افزود: مجالس و محافلی که برای سوگواری ماه محرم و به ویژه در دهه اول آن برگزاری می شود نوعی تسکین برای مردم است.

امام جمعه سمنان اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا خدمتگزاران مناسب و شایسته ای برای مردم باشیم و این مهم در سایه تلاش بی وقفه و مستمر تحقق خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این دیدار به مساله خشکسالی و کاهش بارندگی، هم چنین افزایش دمای هوا اشاره کرد و افزود: این عوامل در بخش های تولید و مصرف برق اثر مستقیم داشت و محدودیت هایی را هم در تولید نیروگاه ها و هم در سمت تقاضا به وجود آورد.

سید محمد موسوی زاده با اظهار این که پدیده جدیدی به عنوان استخراج رمز ارز که بیشتر به صورت غیرمجاز است، از دیگر عوامل به وجود آمده در بخش خاموشی های امسال است یادآور شد: استفاده از این دستگاه های فاقد مجوز، پنج درصد در مصرف برق استان تاثیر داشته است.

موسوی زاده تصریح کرد: مجموعه این مولفه ها با هم، باعث افزایش ۱۸ تا ۲۰ درصدی مصرف برق در استان به نسبت سال گذشته شده که این میزان افزایش بی سابقه است.

وی با بیان این که تا پایان هفته جاری با افزایش متوسط سه درجه ای دمای هوا مواجه هستیم که موجب افزایش مصرف برق خواهد شد خاطرنشان کرد: به ازای هر یک درجه افزایش دمای هوا، بین ۱۲ تا ۱۵ مگاوات مصرف برق در استان افزایش می یابد.

وی گفت: تراز نبودن تولید و مصرف، باعث شد تا مرکز کنترل شبکه برای حفظ و پایداری شبکه، مدیریت اضطراری بار را به استان ها اعلام کند و مکلف به اعمال آن هستیم و عدم اجرای آن، فروپاشی شبکه را به دنبال دارد.

موسوی زاده همچنین به موضوع کاهش بارندگی و عدم امکان استفاده کامل از ظرفیت نیروگاه های برق آبی اشاره  و تصریح کرد: در ماه های محرم و صفر که مساجد، حسینیه ها و تکایا مراسم عزاداری برگزار می کنند، انتظار داریم متولیان و دست اندرکاران این اماکن مذهبی بیش از پیش با صنعت برق همکاری کنند و در زمینه مدیریت بهینه مصرف برق نکات لازم را رعایت کرده و در صورت حضور دسته جات عزاداری در خیابان ها و معابر و استفاده از پرچم ها و نمادهای این ایام، به وجود شبکه های توزیع برق توجه کنند تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

برچسب‌ها سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این شعر جعلی است!

ایسنا نوشت: انجمن مبارزه با جعلیات همزمان با روز معلم این متن را که درباره معلم است بازنشر کرده و نوشته است: از فریدون مشیری نیست.

«من معلّم هستم» / زندگی، پشت نگاهم جاریست/ سرزمین کلمات، تحت فرمان منست/ قاصدک‌های لبانم هر روز سبزه‌ی نام خدا را به جهان می‌بخشد

«من معلّم هستم» / گرچه بر گونه من سرخی سیلی صد درد، درخشش دارد/ آخرین دغدغه‌هایم اینست:/ نکند حرف مرا هیچ کس امروز نفهمید اصلاً؟ / نکند حرفی ماند؟ / نکند مجهولی روی رخساره‌ی تن سوخته‌ی تخته سیاه جا مانده‌ست؟

«من معلم هستم» / هرشب از آینه‌ها می‌پرسم:/ به کدامین شیوه؟ / وسعتِ یادِ خدا را بکشانم به کلاس؟ / بچه‌ها را ببرم تا لبِ دریاچه‌ی عشق؟ / غرقِ دریای تفکّر بکنم؟ / با تبسّم یا اخم؟ / با یکی بود و نبود، زیر یک طاق کبود؟ / یا کلاغی که به خانه نرسید؟ / قصّه‌گویی بکنیم؟ / تک‌به‌تک یا با جمع؟ / بدوم یا آرام؟

«من معلّم هستم» / دردِ فهمیدن و فهماندن و مفهوم شدن/ همگی مال من است.

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • این شعر جعلی است!
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود