Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:28:25 GMT

سرپرست شهرداری جیرفت معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۶۴۹۴

سرپرست شهرداری جیرفت معرفی شد

ایسنا/کرمان رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت از معرفی سرپرست شهرداری این شهر خبرداد و گفت: انتخاب و معرفی شهردار جیرفت بدون عجله و شتابزدگی در دستور کار است.

"رضا سالاری" در گفت و گو با ایسنا  همدلی  و آرامش را رمز موفقیت شورا در انتخاب شهردار عنوان کرد و گفت:در حال حاضر سرپرست شهرداری جیرفت معرفی شده است و ارائه خدمات به مردم همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه ویژه به مناطق کم برخوردار شهر جیرفت را اولویت کار ششمین دوره شورا دانست و افزود: مطالبات مردم را در زمان تبلیغات انتخاباتی و وعده هایی دادیم نباید فراموش کنیم و طبق برنامه زمانبندی زیرساخت های تفریحی و خدمات رسانی فراهم خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت تکمیل و تجهیز  پارک بانوان را مطالبه بحق جامعه زنان و شهروندان بیان کرد و گفت: بخشی از پارک بانوان آماده سازی شده است که تکمیل و تجهیز آن در دستور کار است.

سالاری توجه به تنظیف و نحوه  جمع آوری زباله های شهری را نیز از دیگر مطالبات مردمی عنوان کرد و افزود: انتظارات مردم و شهروندان بحق است و بدون حاشیه و اتحاد رویه باید جوابگوی مردم باشیم.

وی  تعامل سازنده اعضای ششمین دوره شورای اسلامی با رسانه ها را نیز مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: نباید هیچ جلسه و تصمیمی از مردم پنهان شود و درب شورا به روی اهالی رسانه باز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها کرمان سرپرست شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ ولی پوری در مراسم روز ملی شورا‌ها گفت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا امروز مشاوران مسئولان اجرایی استان هستند امروز نقش شورا‌ها در تصمیم گیری‌ها بسیار مشخص است.   او ادامه داد: شورا‌های اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی هستند، زیرا به نقش مردم در تصمیم گیری برای تمامی نقاط کشور حتی روستا‌ها اشاره دارند.   ولی پوری اضافه کرد: نقش شورا‌ها در مسائل سیاسی هم بسیار مهم است. حدود یکسال دیگر قرار است انتخابات شورا‌ها و ریاست جمهوری در کشور برگزار شود و تا کمتر از دو هفته دیگر هم مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار می‌شود و ما در ستاد انتخابات استان به کمک شورا‌های اسلامی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نیاز داریم.   معاون سیاسی اجتماعی استاندار البرز گفت: دور دوم انتخابات با حضور ۱۷ هزار نیروی آموزش دیده انجام می‌شود و به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی اجتماعی همه ما برای برگزاری هرچه بهتر آن وظیفه داریم.   ولی پوری گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متعلق به گروه خاصی نیست و صاحب اصلی آن مردم هستند. در انتخابات مردمی ایران دولت نقش مجری را دارد و برگزاری آن به عهده مردم است.

دیگر خبرها

  • شورا انتظار بعضی تغییرات در شهرداری را داشت/ بدهکاری دلیل بی‌مهری نیست
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار