Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ محسن فروزان بامداد سه شنبه با حضور در یک برنامه تلویزیونی در مورد اینکه در دو بازی تنها برای پنالتی ها به زمین آمد، اظهار داشت: دروازه‌بانی که فقط برای پنالتی می‌آید کارش به مراتب سخت تر از بازیکنی است که در زمین حضور دارد چرا که فشارش چندین برابر از سایر بازیکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه از تو انتظار دارند که پنالتی ها را مهار کنید. در پنالتی گرفتن باید دروازه‌بان روحیه بالا و جنگنده داشته باشد و تجربه داشته باشد. هیاهو و استرس برای من شیرین است و برای روزهای سخت و لحظات حساس ساخته شدم.

دروازه‌بان فولاد خوزستان گفت: به مربیان پیشنهاد می‌کنم این کار را انجام ندهند. از نکونام تشکر می‌کنم این اعتماد را به من کرد. نمیدانم چرا هر سال به من اتهام می‌زنند. هواداران چند تیم قبل از بازی حرف‌هایی زدند و فشار را روی من چندین برابر کرد.

وی اضافه کرد: من استقلالی هستم اما امسال با پیراهن فولاد بازی کردم. همیشه در هر تیمی برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم و عرق به پیراهنی که بر تن می‌کنم،دارم. همیشه در این سالها اتهاماتی به من زدند که خدا را شکر در همه آنها سربلند شدم.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد اضافه کرد: من دو سال افتخار شاگردی امیرقلعه‌نویی را داشتم از همه لحاظ یک مربی پرافتخار است. حیف است سه ماه فوتبال ایران او را نداشته باشد. همه از او انتظار جام دارد.  

وی گفت: پاتوسی بازیکن با کیفیت و تاثیرگذار است و در زمین می‌تواند موفق ظاهر شود.

دروازه بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد فینال جام حذفی تقابل با تیم سابقش یعنی استقلال گفت: نمی‌دانم چرا جامعه فوتبال در فضای توهمات و اتهامات است. هیچ بازیکنی نمی‌خواهد اشتباه کند اما این اشتباهات پیش می‌آید.

فروزان ادامه داد: حواشی گذشته یکی از دوران تاریک زندگی‌ام بود. مسوولان تراکتور به خاطر ضعف‌های مدیریتی دنبال مقصر هستند. در تراکتور ما امنیت نداشتیم. اشتباه من در آن زمان فنی بود. من ۱۴ کلین شیت کرده بودم که ۷ کلین شیت آن متوالی بود. من راحت رکورد کلین شیت را میزدم اما نگذاشتند. اما اتهام زدند که ۱۰ میلیارد برنده شد. من حاضر بودم ۱۰ میلیارد به سپید رود بدهم که به من گل نزنند.

وی ادامه داد: راحت می‌توانستیم قهرمان شویم اما به خاطر یک تفکر اشتباه و تصمیم غیر فوتبالی آقایان تمام رویاهای من و هواداران را خراب کردند. در سرمای هوای تبریز به خاطر قهرمانی می جنگیدیم. آنها می‌خواهند اشتباهاتشان را گردن یک فرد دیگر بیاندازند.به خاطر آن دروغها خیلی اذیت شدم اما همه بعد از چند هفته پشیمان شدند و از من عذرخواهی کردند. بهترین قاضی زمان بود و به همه ثابت شد من بازیکن پاک بودم. 

وی گفت: قراردادم با فولاد تمام شده و بازیکن آزاد هستم. از نکونام تشکر می‌کنم که امسال فوتبال من را زنده کرد. از همبازی هایم تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت قهرمان شدند. اما امسال هواداران خوبمان را کنارمان نداشتیم.

انتهای پیام

هومن جعفری کد خبر: 1106354 برچسب‌ها فولاد خوزستان استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فولاد خوزستان استقلال تهران دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: موریس موتا پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین اسفندیار دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: مدت زیادی نیست که من به اردوی تیم ملی ملحق شده‌ام. بر اساس چیزی که از تمرینات تیم ملی متوجه شدم آقای پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد. ایشان تمام توان خود را می‌گذارد و هر روز تمرینات جدیدی را ارائه می‌دهد تا در آماده‌ترین شکل ممکن به مسابقات لیگ ملت‌ها اعزام شویم. قطعاً بچه‌ها دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و به نوعی این کار نشدنی را انجام دهیم. اگر تیم به المپیک برود شرایط متفاوت خواهد شد و دوباره نگاه‌ها به سمت والیبال بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: قطعاً تمام توان خود را می‌گذاریم و امیدوارم که بتوانیم به المپیک صعود کنیم تا هم خواسته‌های فدراسیون برآورده شود و هم به چیز‌هایی که خودمان می‌خواهیم برسیم و در آخر اینکه مردم نیز از مار راضی باشند.

اسفندیار درباره ترافیک بالای پست قدرتی در تیم ملی افزود: من هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم. نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند و چه کسی ذخیره باشد. قطعاً من تمام توان خودم را می‌گذارم تا به تیم ملی که همه سرباز آن هستیم کمک کنم. اگر همراه تیم باشم که تمام توان خود را می‌گذارم و اگر نباشم انرژی خود را به تیم می‌دهم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

دیگر خبرها

  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم
  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • خبر خوش برای نکونام و استقلالی‌ها در آستانه بازی با ذوب آهن
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم