Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمایش خون در منزل یکی از خدماتی است که توسط آزمایشگاه آنلاین آنی آزما برای همشهریان عزیز ساکن تهران ارائه می گردد. با این خدمت جدید دیگر نیازی نیست که شما به صورت حضوری برای انجام آزمایشات خود به آزمایشگاه مراجعه کرده و وقت خود را تلف نمایید.

تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که تلفن خود را بردارید و با آزمایشگاه آنی آزما تماس بگیرید و یا از اپلیکیشن این آزمایشگاه، محل نمونه گیری خودتان را مشخص کنید و یا اینکه با مراجعه به سایت آنی آزما، کارهای پذیرش آزمایشات خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمایش خون در منزل یک روش ساده در عین حال کاربردی می باشد که امروزه برای تشخیص آسان می باشد.

با صنعتی شدن دنیا، افزایش ساعات کاری، افزایش آلودگی ها، ترافیک، شیوع بیماری هایی مانند کووید ۱۹ و غیره مراجعه به آزمایشگاه و انجام آزمایشگاه تبدیل به یک کار پردردسر شده است. به طوری که بسیاری از افراد به علت وقت گیر بودن و سخت بودن این راه هر روز انجام آزمایش را به تعویق می اندازند ولی انجام آزمایش خون در منزل این امکان را برای شما ایجاد می کند که بدون آن که مجبور به حضور در آزمایشگاه برای انجام نمونه گیری، پذیرش، جوابدهی باشید، در منزل یا محل کار در عرض چند دقیقه می توانید آزمایش خود را انجام دهید.

انجام آزمایش خون در منزل شرایط خاصی ندارد. شما بعد از تماس با آنی آزما و انجام مراحل پذیرش غیرحضوری، هماهنگی های لازم با شما انجام شده و متخصصین خونگیری به منزل شما مراجعه کرده و اقدام به گرفتن نمونه از فرد مورد نظر می کنند و نمونه در شرایط ایده آل به آزمایشگاه فرستاده می شود. پس از انجام آزمایش، جواب آزمایش شما به صورت اینترنتی و از طریق سایت آزمایشگاه قابل دسترس است و نیازی نیست که به صورت حضوری برای دریافت آزمایش مراجعه فرمایید.  

متخصصین آنی آزما ضمن گذراندن دوره های تخصصی لازم در خصوص روش های خونگیری و آزمایشگاه، کلیه پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت می کنند و با انجام آزمایشات دوره ای و حتی گاها روزانه، از نظر ابتلا به بیماری کرونا چک می شوند تا شما با خیال راحت بتوانید آن ها را به حریم امن خانه خود راه بدهید و مطمئن باشید که ناقل بیماری برای شما نیستند.

شما برای انجام آزمایش خون در منزل نیاز به وقت قبلی یا ماندن در نوبت خونگیری در مراکز آزمایشگاهی شلوغ و معتبر تهران نیستید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در منزل یا محل کار خود با خیال آسوده بنشینید و آزمایش خود را در هر آزمایشگاهی که تمایل دارید انجام دهید. همکاران ما پس از انجام نمونه برداری، آزمایشات شما را به همان آزمایشگاهی که می خواهید انتقال می دهند.

آزمایش خون در منزل برای بررسی کرونا

آزمایش خون در منزل برای بررسی کرونا با هدف تشخیص آسان طراحی شده است. به طوری که برای انجام آن دیگر لازم به خارج شدن از منزل برای مراجعه به یک آزمایشگاه نمی باشد. همچنین  نمونه گیری درمنزل  دارای مزیت های فراوان همچون عدم اتلاف وقت در میر رفت و آمد و انتظار برای پذیرش، نمونه گیری، جوابدهی ، کاهش هزینه های رفت و آمد، دوری از ترافیک ، عدم وجود آلودگی هوا و آلودگی های صوتی و غیره می باشد.

یکی دیگر از مزیت های مهم تست در محل ، کاهش احتمال ابتلا به کرونا می باشد. آزمایش خون در منزل به منظور آسان تر کردن انجام تست ها و درنهایت تشخیص انجام می گیرد. با شیوع شدیدتر کرونا و پاندمی‌ شدن این ویروس، نیاز به قرنطینه و ماندن در خانه هر روز بیشتر احساس می شود.

اما گاهی اوقات با وجود ضرورت قرنطینه به نظر می رسد افراد برای رفع نیاز های اساسی نیاز به خارج شدن از خانه و قرنطینه دارند برای مثال برای انجام آزمایش ها. اما با کمی تدبیر می توان به آسان ترین روش آزمایش خون در منزل برای بررسی کرونا را انجام داد بدون آن که هیچ نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه و مراکز درمانی باشد.

جواب آزمایش خون در منزل برای ویروس کرونا ۲۴ ساعت تا الی ۷۲ ساعت پس از آزمایش ممکن است زمان ببرد. البته جوابدهی مجموعه آنی آزما در کمترین زمان ممکن می باشد. تست PCR کووید ۱۹ یک روش پیچیده و جدید است که در آن ژنوم ویروس کووید ۱۹ جستجو می شود. به این معنا که اگر فردی به ویروس کووید ۱۹ مبتلا باشد، ماده ژنتیک این ویروس در سلول های فرد مبتلا باید وجود داشته باشد. 

سازمان‌های بهداشت جهانی و مرکز کنترل بیماری‌های عفونی تست پی سی آر (RT-PCR) را به‌عنوان دقیق‌ترین روش تشخیص ویروس کووید19 ( COVID-19 – SARS-CoV-2 ) اعلام کرده است. در آزمایش کرونا ( PCR ) با کمک سوآپ از حلق و یا بینی بیمار نمونه گرفته می‌شود. سپس باید این نمونه ازنظر وجود یا عدم وجود ویروس SARS-CoV-2 موردبررسی قرار گیرد. ابتدا استخراج ژنوم ویروس از نمونه با کمک کیت‌های استخراج انجام و سپس با کمک روش PCR این ژنوم ویروسی تکثیرشده تا قابل‌شناسایی شود.

آزمایش خون در منزل یکی از خدماتی است که توسط آزمایشگاه آنلاین آنی آزما ارائه می شود. امروزه با توجه به شرایط خاصی که پیش آمده است و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه خانگی، بسیاری از فعالیت هایی که در گذشته به صورت حضوری انجام می گرفت، امروزه به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت قابل انجام است. انجام آزمایش خون مثل تست کرونا نیز یکی از این فعالیت ها می باشد.

با توجه به آلودگی گسترده ای که در فضای بیرون و به خصوص بیمارستان ها و مراکز درمانی مثل آزمایشگاه وجود دارد، خود این مراکز می توانند به عنوان کانون انتقال کرونا به افراد محسوب شوند. اگر امکان رفتن به آزمایشگاه را ندارید تنها با چند کلیک ساده آزمایشگاه را به خانه یا محل کار خود بیاورید تا بدون مراجعه حضوری و پرداخت هزینه اضافه آزمایش خون در منزل را انجام دهید همکاران ما پس از ثبت درخواست شما به منزل یا محل کار و ... می آیند ، نسخه شما را بررسی کرده، نمونه گیری می کنند و به بهترین آزمایشگاه های مورد نظر می برند .

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزمایش خون آزمایش خون در منزل انجام آزمایش خون نمونه گیری برای انجام انجام دهید محل کار آنی آزما کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر امیر حسابی شامگاه شنبه در این راستا افزود: ظهر شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه، طی یک عمل جراحی تومور ۱۴ سانتی‌متری از کلیه کودک ۲٫۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس خارج شد.

حسابی اظهار کرد: این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

فوق تخصص جراحی اطفال بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس نیز که انجام این عمل جراحی را برعهده داشت، گفت: دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

دکتر سعیده مجیدی افزود: این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد، خوشبختانه عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس بهمن ماه پارسال با ظرفیت ۱۱۲ تختخواب با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس در سال ۱۴۰۰ و با همکاری پالایشگاه نفت‌ بندرعباس با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی آغاز و در سال ۱۴۰۲ به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تحویل داده شد.

با تاکید ریاست جمهور در زمینه توسعه درمان و آموزش پزشکی، این بیمارستان طی ۲ سال تکمیل شد.

عملیات اجرایی و تجهیز این طرح با هزینه‌ای افزون بر پنج هزار میلیارد ریال به اتمام رسید و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای تامین تجهیزات پزشکی و اداری حدود ۲ هزار میلیارد ریال هزینه کرد.

این بیمارستان دارای امکاناتی در تراز استانداردهای جهانی ازجمله بخش‌های اتاق عمل، مراقبت‌های ویژه نوزادان وکودکان، بخش‌های بستری داخلی، جراحی اتاق عمل، عفونی، ریه، خون، سرطان، نورولوژی، قلب، تصویربرداری، رادیولوژی، سونوگرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه و اورژانس است.

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند