Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:57:12 GMT

زندانیان جرائم غیرعمد، چشم انتظار کمک‌های مؤمنانه

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۶۶۳۷

زندانیان جرائم غیرعمد، چشم انتظار کمک‌های مؤمنانه

ایسنا/همدان در این روزها که همه ما از دغدغه‌های بسیاری برخورداریم عده‌ای به دلیل جرائم غیر عمد در زندان‌ها چشم انتظار یک روزنه هستند تا دوباره طعم شیرین آزادی و آغوش خانواده را حس کنند.

بسیاری از این افراد محتاج مبالغ بسیار اندکی هستند که شاید خرج یک مسافرت چند روزه هر کدام از ما باشد.

هر از چند گاهی خبر از پویش‌های مختلف به گوش می‌رسد که خیرین و موسسه‌های مردم نهاد اقدام به آزاد سازی زندانیان می‌کنند و اما باز هم مردم پرشور و خیرخواه ایران پویشی را در این راستا  به راه انداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه آغاز ماه محرم هیئت‌های مذهبی با شعار "زیر علمت امن‌ترین جای جهان است" با جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام به آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد کرده‌اند.

خبرنگار خبرگزاری ایسنا جزئیات این پویش را از ستاد دیه استان همدان پیگیری کرد.

۲۰۷ زندانی جرائم غیرعمد در زندان همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره بر اینکه ستاد دیه یک مؤسسه مردم نهاد بوده و هیچگونه بودجه دولتی ندارد، افزود: پویش‌های بسیاری در طول سال برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد ایجاد می‌شود و در حال حاضر "پویش حسینی" توسط هیئت‌های استان در راستای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد شکل گرفته‌است.

یداله روحانی‌منش در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان جزئیات پویش حسینی، خاطرنشان کرد: آزادی یک زندانی توسط یک هیئت می‌تواند بهترین نذر در این ایام خاص باشد و خوشبختانه هئیت‌های بسیاری مانند هیئت ثارالله، هئیت‌ مسجد مهدیه و غیره در این پویش شرکت کرده و مردم با شور و اشتیاق فراوان از این پویش استقبال کرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد زندانی‌های جرائم غیرعمد در استان، تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۷ نفر به علت جرائم غیرعمد در استان همدان زندانی بوده و مبلغی نزدیک به  ۲۰ میلیارد تومان برای آزاد سازی این زندانیان نیاز است.

وی در پایان اظهار کرد: با همکاری مردم جمع آوری این مبلغ خیلی دور از انتظار نیست، چرا که در سال قبل ۳۰۴ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بیش از ۷۵ میلیارد تومان از زندان‌های استان همدان آزاد شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زندانیان جرائم غیرعمد آزاد سازی زندانیان زندانیان جرائم جرائم غیرعمد استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدیق، معلم آران و بیدگلی همزمان با روز معلم ایثار را تمام شد معنا کرد و با پرداخت ۲ میلیارد ریال ۲ زندانی جرایم مالی را از بند رها کرد.

وی هدف از این کارخیرخواهانه نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف وی در کمک به زندانیان بوده است.

گفتنی است این معلم خیر علاوه بر کمک به آزادی زندانیان کمک به آنها در تأمین هزینه‌های زندگی را نیز تقبل کرد.

کد خبر 6094434

دیگر خبرها

  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید