Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، هواداران بارسا که با شنیدن خبر خروج مسی از این باشگاه به شدت سرشکسته شده‌اند در بیرون خانه او تجمع کردند.

لیونل مسی خود نیز هیچ عجله‌ای برای خروج از خانه‌اش در بارسلونا نداشت اما از سوی دیگر هواداران پاریسن ژرمن برای آمدن او فریاد شادی سر دادند.

عکس | شور و هیجان در فرانسه | پاریس منتظر رسیدن مسی

بر اساس اسنادی که روز دوشنبه به رویت رویترز رسیده است، یکی از اعضای بارسا به دادگاه فرانسه و کمیسیون اروپا شکایت کرد تا از هرگونه اقدام PSG برای جذب مسی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لئوی آرژانتینی روز یکشنبه با باشگاهی که تمام دوران حرفه‌ای خود را در آن گذرانده وداعی اشک‌بار کرد و تأیید کرد که در مورد انتقال احتمالی با باشگاه پاریسی صحبت می‌کند.

علت گریه مسی در کنفرانس خبری خداحافظی چه بود؟

با این حال هیچ نشانه‌ای از خروج قریب‌الوقوع از خانه‌اش در تپه‌های منطقه ثروتمند کسلدفلز وجود ندارد

خبرنگار اسکای اسپورتز نیوز، در یک اخبار زنده از بیرون خانه این بازیکن ۳۴ ساله، به بینندگان گفت: «او مشخصا هنوز اینجا است و واقعاً آرام به نظر می‌رسد.»

هواداران بارسلونا هنوز با این اتفاق کنار نیامده‌اند؛ کریستیان گارسیا که پیراهن شماره ۱۰ بارسا با نام مسیرا به تن کرده می‌گوید: «من احساس ویرانی می‌کنم. او برای من الگو بود.»

مسی اعلام کرده که برای ماندن در بارسا و امضای قرارداد جدید با کاهش ۵۰ درصدی دستمزد موافقت کرده اما به دلیل قوانین کنترل مالی لیگ اسپانیا و بدهی‌های باشگاه، که مجموع آن بیش از ۱ میلیارد یورو است، نتوانسته قرارداد را نهایی کند.

بارسلونا، مانند رقیب اصلی خود در لالیگا، رئال مادرید، به طور کامل تحت مالکیت اعضای خود که با عنوان «سوسیو» شناخته می‌شوند قرار دارد. یکی از این اعضا و طرفداران باشگاه بارسا بر همین اساس شکایاتی حقوقی مطرح کرده که توسط وکیل او منتشر شده؛

این عضو ادعا می‌کند که مقامات فوتبال فرانسه نتوانسته‌اند قوانین شفافیت مالی (FFP) خود را به منظور کمک به PSG برای تبدیل شدن به یک قدرت در فوتبال اروپا اجرا کنند. قوانین FFP به طور خاص باشگاه‌های بزرگ اروپایی را از پرداخت بیش از حد درآمد خود به بازکنان مطرح منع کرده، و بر اساس همین قانون، انتقال مسی به PSG مورد شکایت قرار گرفته است.

مسی گفت که قصد دارد تا آنجا که ممکن است بازی خود را ادامه دهد و رویای بردن یک جام دیگر در لیگ قهرمانان را در سر می‌پروراند.

کد خبر 619915 برچسب‌ها لیونل مسی فوتبال تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی فوتبال تیم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!