Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – قرارداد همکاری کریم باقری و پرسپولیس با اتمام لیگ بیستم به پایان رسید؛ حتی او بعد از بازی پیکان در جشن قهرمانی سرخ‌پوشان شرکت نکرد. عده‌ای اعلام کردند دلیل ناراحتی باقری به دلیل دلخوری از حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس بوده، اما بررسی‌ها حاکی از آن است که او تمایل دارد به صورت تمام وقت در تیم ملی فوتبال شاغل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از این به عنوان دستیار اسکوچیچ همراه تیم ملی در بحرین حاضر بود.

در همین رابطه یحیی گُل‌محمدی و دیگر اعضای کادرفنی سرخ‌پوشان از او خواسته‌اند که همکاری‌اش با پرسپولیس ادامه پیدا کند. باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد تماس‌هایی با باقری داشته‌ است. با این حال اعضای تیم پرسپولیس در تعطیلات به سرمی‌برند و او نیز به سفر رفته است بنابراین تعیین تکلیف این موضوع کمی زمان می‌برد. باقری به خاطر توجه زیاد هواداران به راحتی نمی‌تواند از باشگاه پرسپولیس جدا شود.

با این وجود شهاب عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر پیرامون همکاری باقری با تیم ملی فوتبال اعلام کرد: «با کریم باقری صحبت کردیم. او مسافرت بوده. فدراسیون فوتبال در تلاش است او همیشه در تیم ملی باشد. ما می‌خواهیم او دائما در تیم باشد چرا که به تیم ملی از هر نظر کمک کرد. یک آنالیزور و یک بدنساز هم به تیم ملی اضافه خواهیم کرد.»

با این شرایط به نظر می‌رسد باید شاهد یک تصمیم جدی و قطعی از سوی باقری باشیم؛ انتخاب تیم ملی یا ماندن در پرسپولیس. بیشتر بخوانید: عزیزی خادم: رییس صدا و سیما به میزبانی تیم ملی کمک کند/ امیدوارم تابوی صعود به المپیک شکسته شود

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریم باقری فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)

به گزارش ''ورزش سه''، هر دو نفر در ابتدای امسال از نواحی مختلف دچار آسیب دیدگی شده و هر یک در فیفادی قبلی به نحوی درد زیادی را پشت سر گذاتشند و پس از آن مجبور به ترک دروازه تیم‌شان برای مدتی شدند.

در طی این مدت، در سپاهان نیما میرزازاد و در پرسپولیس امیررضا رفیعی، سعی کردند جای خالی این دو گلر شاخص فوتبال ایران را پر کنند؛ ماموریتی که حتی اگر موفق هم بود، به بازگشت پیام و علیرضا به دروازه سپاهان و پرسپولیس منتهی شد.

این دو با وجود رقابت در سال‌های اخیر، نوعی علاقه و همدلی را در مسیر حرفه‌ای خود پیدا کرده و برای یکدیگر احترام قائل هستند. دو رقیبی که رقابت آن‌ها هرگز به تنش خاصی منتهی نشده و از این جهت در فوتبال ایران نمونه به شمار می‌روند.

این تصویر مربوط به پایان مصاف پرسپولیس و سپاهان است و همانطور که می‌بینید، گلر شماره ۱ و ۲ تیم ملی، دست در شانه یکدیگر، به شیوه رفقای فیلم‌های فارسی و هندی، زمین را ترک می‌کنند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)