Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به فعالیت‌های گسترده در زمینه تربیت بدنی ناحیه یک اهواز، گفت: کارشناسی تربیت بدنی ناحیه یک اهواز در جایگاه نخست استان قرار گرفت و از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان مورد تجلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: گردهمایی کارشناسان و کارشناس مسئولان تربیت بدنی بدنی مناطق و شهرستان‌های استان که امروز ۱۸ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار گردید، از کارشناسی تربیت بدنی ناحیه یک اهواز به عنوان رتبه نخست ارزیابی عملکرد سالیانه تقدیر به عمل آمد.

نیسی گمراوی بیان کرد: در این مراسم که، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش و ریاست اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش حضور داشتند از جناب آقای نریموسی کارشناس مسئول تربیت بدنی ناحیه یک اهواز بابت کسب رتبه نخست عملکرد استان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

شایان ذکر است کارشناسی تربیت بدنی ناحیه یک اهواز طی ۴ سال اخیر همواره رتبه برتر عملکرد را در سطح استان احراز نموده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناحیه یک اهواز آموزش و پرورش تربیت بدنی ناحیه یک اهواز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد