Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:34:03 GMT

ادعای صهیونیست‌ها درباره حمله سایبری چین به اسرائیل

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۷۰۳۷

ادعای صهیونیست‌ها درباره حمله سایبری چین به اسرائیل

منابع صهیونیست مدعی شدند که ده‌ها نهاد و مرکز این رژیم هدف حمله سایبری چینی‌ها قرار گرفته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از عربی 21، یک شرکت بین‌المللی امنیت سایبری اعلام کرد که ده‌ها نهاد و مرکز رژیم صهیونیستی در معرض حمله سایبری که ادعا شده از سوی چین است، قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت «فایر آی» مدعی شد که این اولین حمله سایبری از سوی چین علیه اسرائیل است.

طبق ادعای این شرکت، شرکت های اسرائیلی در زمینه های باربری، فناوری پیشرفته، ارتباطات، مراکز آکادمیک و فناوری اطلاعات هدف قرار گرفته‌اند.

آنگونه که این شرکت اعلام کرده است، اسرار تجاری، طرح‌ها و اطلاعت این شرکت‌ها به سرقت رفته است.

طبق این گزارش؛ یکی از پروژه هایی که مورد حمله قرار گرفت، «طرح کمربند» است، که هدف آن ایجاد یک مسیر زمینی و آبی متصل به سراسر جهان برای محصولات چینی است و به زیرساخت هایی که چین و اسرائیل در آن مشارکت دارند، مانند بنادر و راه آهن، مرتبط است.

شرکت مذکور اعلام کرد که هدف از هک کردن تحقیق در مورد جزئیات پروژه است و چینی‌ها هنگام مذاکره با شرکت ها به آنها حمله می‌کنند تا از قیمت قرارداد به شکل درست آگاه شوند.

این شرکت مدعی شد که از جریان تجزیه و تحلیل ادوات هک و مقایسه آن با حملات مشابه در گذشته، مشخص شد که وزارت امنیت چین در ورای این حمله قرار دارد.

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمله سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند


به گزارش تابناک به نقل از تاس، برلین اعلام کرد که قصد دارد در پی حمله سایبری روسیه به وب‌سایت‌های حزب سوسیال دموکرات آلمان «الکساندر لامبسدورف»، سفیر خود در مسکو را برای رایزنی فراخواند.

نماینده وزارت امور خارجه آلمان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: «آنالنا بربوک، وزیر خارجه کشور تصمیم گرفته است تا سفیر آلمان در مسکو را برای رایزنی به برلین احضار کند».

 وی ادامه داد: «سفیر به مدت یک هفته در برلین می ماند و سپس به مسکو بازمی گردد».

وزارت خارجه آلمان وکیل موقت متخصص در امور روسیه را با ادعای حمله سایبری احضار کرده بود اما سفارت روسیه هرگونه ارتباط با این حمله از سوی هر ساختار یا نهاد دولتی روس را رد کرد.

 

دیگر خبرها

  • ادعای ارتش اسرائیل: کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفتیم
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!
  • هلاکت ۳ نظامی صهیونیست در کرم ابوسالم
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در کرم ابوسالم هدف قرار گرفت
  • مقامات صهیونیست: اسرائیل در جنگ غزه به بن‌بست خورده است
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح