Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@21:18:15 GMT

30 سال زندان در انتظار زوج قاتل

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۷۲۱۵

30 سال زندان در انتظار زوج قاتل

زوج قاتلی که مهمان زنی 55 ساله بودند پس از سرقت او را کشتند.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، متهمان"رزکرنشا"24 ساله و همدستش "الکس براندون هویین"24 ساله با اتهام قتل ، توطئه ، سرقت روبروهستند.بنا بر اطلاعات پلیس روز گذشته قاضی پرونده این زوج را به جرم سرقت ، سوء ساتفاده از اعتماد این زن و قتلش به 30 سال زندان محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر گزارش های پلیس کالیفرنیای آمریکا این زوج ابتدا با جلب اعتماد قربانی به خانه اش وارد شده و پس از نوشیدن چای و دزدیدن پول ها و جواهرات با ارزشش او را در خانه به قتل رسانده اند.
اطلاعات پلیس نشان میدهد این زوج هنگام جمع آوری کمک های مالی به کلیسا با قربانی خود آشنا شده و کم کم به خانه اش راه یافته اند و در فرصتی مناسب برنامه سرقت شان را اجرایی کرده اند. آنها در طول جنایت 31 چاقو ضربه به سر، گردن و بدن قربانی وارد کرده و فرار کرده بودند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت

ایسنا/گلستان سقوط از بلندی‌های آبشار «لوه» در شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان طی چند روز اخیر و برای دومین بار و پس از مرگ جوان ۲۹ ساله تهرانی، این‌بار جان بانوی ۵۰ ساله از اهالی شهرستان «سبزوار» استان خراسان شمالی را گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل  از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، بر اثر این حادثه ناگوار که عصر جمعه رخ داد، بانوی ۵۰ ساله از اهالی سبزوار پس از سقوط از بلندی‌های آبشار لوه و به علت شدت صدمات وارده، جان خود را از دست داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان درباره این حادثه گفت: پس از گزارش سقوط از بلندی‌های آبشار لوه، بلافاصله سه تیم با ۶ نیروی امدادی به همراه تجهیزات لازم از پایگاه این نهاد در سه راهی «گالیکش - تنگراه» و با ۲ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

قاسم غریب آبادی افزود: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پس از چند ساعت تلاش و انتقال متوفی به بالا دست و مکان امن، جسد وی را به عوامل اورژانس ۱۱۵ و انتظامی تحویل دادند.

وی یادآور شد: ۱۱ اردیبهشت ماه امسال هم یک جوان ۲۹ ساله اهل استان تهران، بر اثر سقوط از بلندی‌های آبشار لوه جان خود را از دست داده بود.

گفتنی است، آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاهی به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آبشاره «لوه» گالیکش برای بار دوم در این هفته قربانی گرفت
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس 112 ساله (+عکس)