Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به تشریح آخرین وضعیت تمدید قرارداد جواد نکونام و وتو شدن محرومیت شش ماهه‌اش پرداخت

به گزارش طرفداری، سعید آذری درباره اینکه آیا با وجود هدف‌ گذاری باشگاه فولاد برای قهرمانی در جام حذفی استنباط می‌ کردند به این قهرمانی برسند، به برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت:

فکر می‌کنم شایستگی فولاد خوزستان در لیگ برتر هم جایگاهی بالاتر از رتبه ششم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه روز پایانی لیگ در مشهد جایگاه چهارمی را از دست دادیم، اما خداوند تقدیر بهتری را برای ما رقم زده بود. آن روز ناراحت بودیم که چنین اتفاقی برای ما افتاد. در دو سه بازی لیگ هم به خاطر مشکلات فیزیکی و روانی که روی فولاد بود، نتیجه را از دست دادیم. در لیگ قهرمانان آسیا 7 بازی داشتیم و یک بازی بیشتر از سایر نمایندگان ایران انجام دادیم. بلافاصله بعد از آن مسابقات به لیگ بازگشتیم. متأسفانه دو نتیجه بد گرفتیم. به همین دلیل تیم از لحاظ فیزیکی و روانی تحت شرایط خوبی قرار نداشت.

آذری افزود:

در برخی مسابقات امتیازات بسیار حساسی را به دلیل نداشتن تمرکز از دست دادیم اما شاید باور نکنید، وقتی درون مجموعه با هم حرف می‌زدیم به دلیل اینکه هدف‌گذاری ما کسب مجدد سهمیه لیگ قهرمانان بود، اعتقاد داشتیم دست کم باید سهمیه را برای فولاد خوزستان بگیریم، اما اینکه با صراحت گفته باشم، قهرمان جام حذفی می‌شویم خلاف واقع است زیرا باید با تیم بزرگی مثل سپاهان، تیم سخت‌کوش ملوان و در فینال با پرافتخارترین تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا که ساختار و قهرمانان بزرگی داشته بازی می‌کردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد:

با صراحت می‌گویم واقعا چشم انداز ما قهرمانی در جام حذفی نبود اما همه شعار مجموعه فولاد تلاش تا آخرین لحظه بود. برنامه ما چنین موضوعی بود و خدا را شکر تا آخرین لحظه تلاش کردیم و به نتیجه رسیدیم.

آذری درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد جواد نکونام با باشگاه فولاد و مباحثی که در مورد جدایی‌اش از این تیم عنوان شد گفت:

در ابتدا میانه و انتهای فصل بازار شایعات و نقل و انتقالات همیشه داغ است، فضای مجازی هم این روزها برای رقم خوردن این اتفاقات مزید بر علت شده اما تاکید مقامات محترم فولاد خوزستان حفظ ثبات در مجموعه است. صبح روز گذشته که بچه‌ها مشغول رفتن به مرخصی پایان فصل بودند صحبت‌های مفصلی با نکونام انجام شد. می‌دانم وی نیاز دارد دو سه روزی کنار خانواده‌اش استراحت کند تا بتواند تصمیم کاملا منطقی بگیرد.

آذری گفت:

اگر قرار به حفظ ثبات اساسی فولاد خوزستان باشد، منطق و شرایط حرفه‌ای ایجاب می‌کند، نکونام را حفظ کنیم. ساختار و استراتژی که در دو سال و نیم اخیر در فولاد مجدد بازسازی شده باید حفظ شود. روز گذشته هم در صحبت‌هایم با نکونام این مسائل را به وی گفتم و امیدوارم نکونام در فولاد بماند و با قدرت کارش را ادامه بدهد تا ماموریت خود را اجرا کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص آخرین وضعیت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت:

سه چهار روز قبل نامه‌ای ارسال کرده و گفتند دادخواست جدیدی از طرف سپیدرود روی پرونده آمده است. جالب توجه است که برای اولین بار دیدم دادگاه CAS شرایطی ابتیاع و به ما اعلام می‌کند تاکنون سپیدرود و استقلال هزینه دادرسی پرونده را پرداخت نکرده بودند، در حالی که فولاد این هزینه را به حساب ریخته بود. اکنون هم باشگاه سپیدرود دادخواست جدیدی داده که طبق آن قرار شده دادگاه حکمیت ورزش در مورد این پرونده بازنگری جدیدی داشته باشد. این پرونده را به دو قسمت تقسیم کردند، ابتدا بحث بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و دیگری شکایت مالی ما از باشگاه سپیدرود و استقلال به فیفا بود. در این زمینه تا 16 آگوست خیلی چیزها روشن می‌شود.

آذری در باره اینکه محرومیت 6 ماهه او از کلیه فعالیت‌های فوتبالی به دلیل صحبت‌هایش علیه مسئولان سابق فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر وتو شده، توضیح داد:

در جریان این پرونده نبودم. حدود 20 روز پیش یکی از عزیزان غیررسمی چنین صحبتی کرد و گفت مرا حدود 6 ماه محروم کردند اما هنوز رایی صادر نشده است. گفتم برای من مهم نیست که 6 ماه محروم شوم یا دو سال، زیرا تمام صحبت‌هایم به سود فوتبال بوده است. در بحث تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال تنها مدیری بودم که یک تنه پای کار ایستادم. دیدید آقایانی که بر اساس ماده 2 اساسنامه بیانیه ما را امضاء کرده بودند حتی دنبال حق خود نرفتند.

آذری افزود:

آن نامه بر اساس مفاد اساسنامه فدراسیون فوتبال بود و اینکه برخی عزیزان ما را به تشویش اذهان عمومی جلوه دادند مشکل من نبود. این مسائل برای من مهم نیست. اگر امروز صبح هم در فوتبال نباشم، رسالتم این بود در هر باشگاهی که رفتم با تمام وجود و عشق کار کنم. برای من مهم نیست اگر محروم شوم و در فوتبال باشم یا نباشم. طبق رسالت کاری‌ام سعی کردم شرافت کاری خود را همیشه حفظ کنم. صحبت‌هایم نیز در قالب حقیقت بود. شاید برخی مواقع این صحبت‌ها تند باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اضافه کرد:

برای یکی از این آقایان مثالی زدم؛ اگر در یک خانواده پدر آن خوانده حرف بچه‌هایش را گوش نکند، آنها ابتدا برای عمویشان صحبت کرده و بعد برای دایی خود حرف می‌زنند. اگر اعضای خانواده حرف گوش نکنند، آن بچه‌ها در نهایت به کوچه رفته و برای همسایه‌ها حرف می‌زنند. وقتی با تلفن‌های مکرر می‌خواستیم با آقایان تماس بگیریم اما پاسخی نمی‌دادند، برخی مسائل به رسانه‌ها آمد. حدود یک سال و نیم پیش تذکر دادم جلسه‌ای در امارات برگزار شده و می‌خواهند تیم‌های ایرانی را از لیگ قهرمانان آسیا محروم کنند. اگر زیر بار تغییر میزبانی نمی‌رفتیم قطعا محروم می‌شدیم. در نهایت میزبانی را از تیم‌های باشگاهی و حتی تیم ملی ما گرفته‌اند و کاری کردند بیرون از ایران بازی کنیم. این حقایق را گفتم.

آذری تصریح کرد:

یکی از آقایانی که آن موقع در هیأت رئیسه بود می‌گفت آذری جو فوتبال را خراب می‌کند، در حالی که این حقایق را ابتدا به خودشان گفتم. با مهدی تاج و حیدر بهاروند تماس گرفته و این موارد را گفتم اما وقتی حرف گوش نکردند، این مسائل به رسانه‌ها آمدم و سپس مردم بازخوردهای واقعی‌اش را دیدند. تحت هیچ شرایطی از محرومیت ابایی ندارم، زیرا همیشه سعی کردم حقایق را بگویم. شاید مقداری این مسائل به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد. اتفاقی هم که شما می‌گویید جسته و گریخته شنیده بودم. اما رسالتم در فوتبال به ویژه در فولاد خوزستان به بهترین شکل انجام شده است. اگر فردا صبح هم بگویند از فوتبال می‌روم.

آذری اضافه کرد:

یک سؤال برای من پیش آمده اگر موضوع محرومیت من مربوط به پیش از ورود عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال است چرا این کار را همان موقع انجام ندادند. اگر هم می‌خواستند این ماجرا را به نام عزیزی خادم و فدراسیون وی تمام کنند، درست نبود. جسته و گریخته شنیده بودم می‌خواسته‌اند مرا قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال محروم کنند. اما گفتند فضا ایجاد می‌شود. به همین دلیل حکم را نگه داشتند تا تغییرات فدراسیون فوتبال انجام شود. به هر حال حتما در این زمینه تدبیر و منطقی انجام شده که رأی وتو شده است. 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود:

چالش بزرگی است که در این قضایا خود را محبوس کرده، حقیقت را ببینیم و نگوییم. غافل از آنکه مدیر باشگاه هستیم و پول می‌گیریم باید به عنوان یک کنشگر فوتبال حقایق را به مردم بگوییم. می‌خواهند اسم این کار را تشویق افکار عمومی، اتهام یا هر چیز دیگری بگذارند. اصلا ببینید صحبت‌های من بار حقوقی داشته است؟ به عنوان کسی که با تمام وجود و عشق در فوتبال کار کرده، پولش را هم گرفته و منتی سر کسی نمی‌گذارد آماده هر گونه اتفاقی برای خودم هستم.

آذری در خصوص چالش‌های مدیریتی استقلال و پرسپولیس و صحبت‌هایش در شب قهرمانی فولاد عنوان کرد:

یکی از مسائلی که آقایان در این پرونده از من شکایت کرده بودند همین موارد بود و می‌گفتند چرا آذری به عنوان مدیرعامل یک باشگاه دیگر در مورد استقلال و پرسپولیس حرف می‌زند. شاکی آن پرونده هم یکی از عوامل وزارت ورزش بود. در آخرین جلسه کمیته اخلاق که با آقایان صحبت کردم، این عضو وزارت ورزش شاکی شده بود که چرا آذری در مورد ما صحبت می‌کند.

آذری در مورد اینکه آیا این فرد مهدی علی نژاد بوده گفت:

نمی‌دانم! فقط به من گفتند یکی از شاکیان پرونده‌ام عزیزی در وزارت ورزش است و وی مدعی شده چرا آذری در مورد استقلال و پرسپولیس صحبت کرده، به شما می‌گویم اگر حس کنم حقیقتی حتی در مورد تیم‌هایی مثل شاهین بوشهر باید مطرح شود ابایی از آن ندارم زیرا باید حقایق را گفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد:

این را هم برای اولین بار می‌گویم اگر بخواهم در ایران بمانم و ادامه فعالیت بدهم، تنها گزینه من در شرایط فعلی فولاد خوزستان است. جایی که دو سال عالی در آن پشت سر گذاشتم. همکاران فوق‌العاده‌ای دارم و هیات مدیره، مدیرعامل کارخانه و هواداران بی‌نظیری در خوزستان دارد. این را برای شیرین کردن خودم نمی‌گویم تا به استقلال و پرسپولیس بروم. خداوند به اندازه کافی به من محبت داشته و در جامعه فوتبالی هم مردم و کارشناسان به اندازه کافی لطف دارند.

آذری در ادامه تصریح کرد:

با این وجود وقتی تیم بزرگی مثل استقلال برای انجام یک مسابقه بزرگ به ورزشگاه نقش جهان می‌آید و می‌بینید به جز افرادی که در این تیم زحمت می‌کشند اطراف این تیم فرد دیگری نیست، غبطه می‌خورید چرا یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های مملکت باید چنین شرایطی داشته باشد. حتی اگر این موضوع در مورد سپاهان و پرسپولیس هم بود می‌گفتم زیرا باید رقیبان را تکریم کنیم و برای من تفاوتی ندارد چه تیمی باشد.
امیدوارم در دولت جدید با توجه به اینکه به جز دو تیم خصوصی همه تیم‌های کشورمان از بودجه دولتی ارتزاق می‌کنند  به شکلی برنامه ریزی شود که هواداران همه تیم‌ها از فوتبال لذت ببرند.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با فرشاد فلاحت زاده: جلال طالبی با من دشمنی داشت؛ استقلالی ها گفتند به پرسپولیس کمک نکن! داور ترک مبارزه کاراته گنج زاده و حریف عربستانی: به من گفتند با چاقو خانواده ات را قطعه قطعه می کنیم احتمال تمدید قرارداد جواد نکونام و فولاد کمتر شد! مت دیمون: دیوانه وار ترین چیزی که در عمرم دیده ام؟ حضور در ورزشگاه بوکاجونیورز! هواداران پاری سن ژرمن در انتظار مسی؛ او همچنان در خانه خود در بارسلونا است / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان استقلال و پرسپولیس فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان صحبت ها برای من تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: امیدواریم فرنگی کاران خوزستانی‌، استان خوزستان را در المپیک صاحب مدال کنند.

علی اکبر حسینی محراب امروز جمعه در حاشیه روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شان جوانان خوزستانی سکوهای بین المللی به ویژه المپیک است. امیدواریم خوزستانی‌ها در کشتی فرنگی بتوانند این مهم را انجام دهند و خوزستان را صاحب مدال المپیکی کنند.

 به گزارش ایسنا،  وی ادامه داد: شور و شوقی که در بین جوانان ما وجود دارد، خوشبختانه خود را امروز در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی نشان داد و تیم ایران با پیشرانی کشتی‌گیران خوزستانی به مقام قهرمانی رسید و این ورزشکاران نشان دادند شایستگی‌های بالایی دارند.

 استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: کشتی، فوتبال، تکواندو، وزنه‌برداری، والیبال، بسکتبال ورزش‌های آبی و شنا همگی برای ما اهمیت دارند و ما کنار همه رشته‌های ورزشی هستیم. امیدواریم دوستان ما در همه هیات‌های ورزشی بتوانند زمینه‌های کامل را برای بروز استعدادهای ورزشی در استان خوزستان فراهم کنند و جوانان ما نشان دهند که شایستگی‌های بیش از این دارند.

 او درباره حمایت از کشتی‌گیران المپیکی خوزستان نیز خاطرنشان کرد: ما در خدمت این ورزشکاران هستیم و آن, ها در این برهه نیاز به تقویت روحیه و بدنی خود دارند و امیدوارم با آمادگی کامل وارد المپیک شوند. امیدوارم در پاریس بدرخشند و ما هم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند