Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:51:26 GMT

پایان عصر مسی در بارسلونا / VAR طرفداری

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۷۲۵۱

برنامه VAR طرفداری قرار است هر هفته به بررسی مهم ترین رویدادهای فوتبال جهان بپردازد. تماشای این برنامه را به دوستداران فوتبال اروپا توصیه می کنیم.

اختصاصی طرفداری- در این قسمت از VAR طرفداری تصمیم گرفته ایم به بهانه جدایی لیونل مسی از بارسلونا برنامه ای در مورد این فوق ستاره آرژانتینی و پایان یک عصر در بارسلونا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی حرف اضافه شما را به تماشای این برنامه دعوت می کنیم. امیدواریم دیدن آن لذت ببرید و منتظر شنیدن نظرات شما هستیم:

 

پسری که روزی اولین قراردادش را روی یک دستمال و در یک رستوران با بارسلونا بست، این بار به شکلی عجیب به خاطر مشکل قرارداد به دورانش در نیوکمپ پایان داد تا یک عصری طلایی در بارسلونا به پایان خود برسد. لیونل مسی، پسری که به خاطر کوچکی بیش از حد لقب کک را گرفته بود در حالی با بارسا وداع کرد که با بغضی شدید اشک می ریخت.

شاید همه قبول داشته باشند که ستاره آرژانتینی بعد از 10 قهرمانی در لالیگا، 7 جام حذفی، 7 سوپر کاپ اسپانیا، 4 لیگ قهرمانان، 3 سوپر کاپ اروپا و سه جام باشگاه های جهان، لیاقتش بیش از این بود که در یک سالن کنفرانس و در حضور کمتر از 500 نفر با بارسلونا خداحافظی کند. چیزی که خودش هم در کنفراس مطبوعاتی اش به آن اشاره کرده بود. لیونل مسی باید در نیوکمپ و در استادیومی پر از تماشاگر با پیراهن آبی و اناری خداحافظی می کرد اما لعنت به این کرونا که تمام دنیا را در خود غرق کرده است. و هر چقدر همه ما دوست داشتیم لحظه خداحافظی این بازیکن فرانرسد اما سومدیریت گویا فقط مربوط به باشگاه های خودمان نمی شود. بارسلونا به قدری قرض و بدهی داشت که سران این تیم هر چقدر تلاش کردند به نحوی لیونل مسی را در بارسا نگه دارند موفق نشدند.

شاید اگر همه ما می دانستیم فوق ستاره آرژانتینی قرار است از بارسا جدا شود، انقدر در شوک و بهت فرو نمی رفتیم. در تمام تابستان تنها خبری که منتشر می شد، از تمدید قرارداد این بازیکن حکایت داشت. حرف از جدایی نبود اما لالیگا انگار سر ناسازگاری گذاشته بود. شب پنجشنبه ناگهان خبری منتشر شد که هیچ کس انتظارش را نداشت. در حالی که همگی منتظر اعلام خبر تمدید بودیم، بارسلونا اعلام کرد لیونل مسی به طور رسمی از این باشگاه جدا شده است.

انگار آب سردی بر فوتبال دنیا ریخته بودند  اما هر آغازی را پایانی باید، تمام شدن دوران مسی در بارسا اجتناب ناپذیر بود و حالا باید بگوییم همه ما خوش شانس بودیم که توانستیم در نسلی زندگی کنیم که هر هفته بازی های چشم نواز برنده 6 توپ طلا و 6 کفش طلا را به چشم دیدیم و حالا هر چند برایمان غریب باشد، از سال آینده او را در پیراهن تیمی به جز بارسلونا می بینیم. تیمی که شاید اهل کشور فرانسه و شهر پاریس باشد.

جدایی اجباری لیونل مسی با فروش تجاری کریس رونالدو داستانی متفاوت دارد اما انتهای داستان یکسان است. یکی دیگر از خدایان فوتبال به معبد تازه اش می رود؛ معبدی در پاریس!

منتظر برنامه های بعدی باشید...

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با فرشاد فلاحت زاده: جلال طالبی با من دشمنی داشت؛ استقلالی ها گفتند به پرسپولیس کمک نکن! داور ترک مبارزه کاراته گنج زاده و حریف عربستانی: به من گفتند با چاقو خانواده ات را قطعه قطعه می کنیم احتمال تمدید قرارداد جواد نکونام و فولاد کمتر شد! مت دیمون: دیوانه وار ترین چیزی که در عمرم دیده ام؟ حضور در ورزشگاه بوکاجونیورز! هواداران پاری سن ژرمن در انتظار مسی؛ او همچنان در خانه خود در بارسلونا است / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد

لواندوفسکی به هیچ عنوان حاضر نیست بارسلونا را ترک کند. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان دریافت کرد که حاضر به پذیرش آن نشد. لواندوفسکی بارها تاکید کرده که می خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند، قراردادی که سال 2026 به پایان می رسد.

در حقیقت مسئله رقم قرارداد عربستانی ها به هیچ وجه برای او مطرح نیست چون حقوقی که از بارسلونا می گیرد هم سال آینده افزایش خواهد یافت و در سطح پردرآمدترین بازیکنان شاغل در این قاره است. (در حال حاضر ناخالص 20.8 میلیون یورو که افزایش خواهد یافت).

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی