Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد برخی از اعضای مدیریتی بارسلونا نسبت به لاپورتا اطمینان ندارند.

روز گذشته اعلام شد ژامه یوپیس عضو کمیسیون اسپای باشگاه بارسلونا با انتشار نامه ای از سمت خود استعفا کرد و همین باعث تعجب و نگرانی برخی هواداران بارسلونا شد. در همین رابطه وی امروز مصاحبه ای با OndaCero چنین گفته است:

من به دلیل ناامیدی از لاپورتا و آزادی بیان در مورد جدایی مسی از بارسلونا استعفا دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این که در روزی که مسی از بارسلونا رفت، لاپورتا به همراه پرز و آنیلی در مراسم ناهار حضور داشت، یک بی احترامی بود. این یک مانور جنگ بین پرز و تباس بود و کسی که این وسط بازنده بود بارسلونا بود چرا که یک میراث خود یعنی لیونل مسی را از دست داد. دلیل بدهی 143 میلیونی بارسلونا این که سه بازیکن بارسلونا یعنی کوتینیو، گریزمان و دمبله برای خرید و حقوقشان 1 میلیارد یورو هزینه داشتند و هیچ ارتباطی به مسی نداشت. 

وی ادامه می دهد: 

باید ببینیم آیا بارسا قادر به کاهش دستمزدها هست یا نه. تا به الان تنها پیکه راضی به کاهش دستمزد خود شده است و بقیه بازیکنان نه. مدیر اجرایی بارسلونا لاپورتا را تهدید که در صورت امضای قرارداد با CVC استعفا خواهد داد و همین باعث شد لاپورتا امضا نکند و مسی را از دست بدهد. لاپورتا به مسی و طرفداران خیانت کرد.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات برترین های قرن با فرشاد فلاحت زاده: جلال طالبی با من دشمنی داشت؛ استقلالی ها گفتند به پرسپولیس کمک نکن! داور ترک مبارزه کاراته گنج زاده و حریف عربستانی: به من گفتند با چاقو خانواده ات را قطعه قطعه می کنیم احتمال تمدید قرارداد جواد نکونام و فولاد کمتر شد! مت دیمون: دیوانه وار ترین چیزی که در عمرم دیده ام؟ حضور در ورزشگاه بوکاجونیورز! هواداران پاری سن ژرمن در انتظار مسی؛ او همچنان در خانه خود در بارسلونا است / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد

اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید هر چند منچستریونایتد فعلا در وضعیت خوبی نیست اما آنها تیم بزرگی هستند و بازیکنان با کیفیت بالا باید در چنین تیم‌های بزرگی بازی کنند.

طرفداری | جیدون سانچو، وینگر انگلیسی منچستریونایتد که این فصل به صورت قرضی در دورتموند توپ می‌زند، پس از درخشش در پیروزی دورتموند مقابل پاری سن ژرمن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.

سانچو در ژانویه برای بازیابی فرم، آمادگی جسمانی و اعتماد به نفس خود به صورت قرضی به دورتموند بازگشت. لیگ قهرمانان فرصتی عالی برای اثبات خود به او داد و سانچو با دو دست از این فرصت استفاده کرد و اکنون شانس واقعی برای رسیدن به فینال را دارد. الساندرو دل پیرو اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد درخشش سانچو صحبت کرده و به عقیده او بازیکنی با چنین کیفیتی دوباره باید به منچستریونایتد برگردد.

نصیحت دل پیرو به سانچو

سانچو در طول بازی برابر پی‌اس‌جی دریبل‌های فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت که ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، در حین کار به عنوان مفسر برای TNT Sport از آن شگفت‌زده شد. در استودیوی CBS Sports نیز بحث‌های زیادی در مورد آینده سانچو مطرح شد، جایی که الساندرو دل ‌پیرو، اسطوره یوونتوس، در حال تحلیل بازی بود. موضوع آینده سانچو مطرح شد و دل‌پیرو سانچو را به چالش کشید تا به منچستریونایتد بازگردد و ثابت کند که می‌تواند برای شیاطین سرخ نیز عملکردی درخشان داشته باشد.

اگر بازیکنی مثل او می‌تواند اینطور بازی کند و این کیفیت بالا را داشته باشد، باید به منچستریونایتد برگردد. شاید سال آینده، یک سال دیگر، ببینیم چه احساسی دارد، چه مربی‌ای خواهد داشت، همۀ این موارد ملاک است. چنین بازیکنانی با این کیفیت بالا باید در بالاترین سطح بازی کنند.

البته در مورد دورتموند این اشتباه و سوءتفاهم به وجود نیاید. آنها لیاقت حضور در این مرحله را دارند، ممکن است به فینال بروند و لیگ قهرمانان را ببرند و این برای آنها فوق‌العاده خواهد بود. اما با منچستریونایتد، آنها قرار است هر سال به این مرحله برسند. می‌دانم که در حال حاضر یونایتد در وضعیت خوبی به‌سر نمی‌برد، اما شما می‌خواهید با باشگاه‌های بزرگ به دستاوردهای بزرگ برسید و این سرنوشت منچستریونایتد و سرنوشت او در آن مقطع خواهد بود.

من برای او آرزو می‌کنم که بتواند به آنجا برگردد و با همین شخصیت و طرز تفکر بازی کند، من واقعاً به این شکل امیدوارم. امشب او باورنکردنی بود، او همه را دریبل می‌زد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم