Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،علیرضا بدری در تشریح این خبر اظهار داشت: همزمان با برگزاری اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۲» در دانشگاه علوم پزشکی ایران، این آیین در ۱۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار گردید که دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز میزبان برگزاری این اختتامیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این آیین در هفدهمین روز از مردادماه ۱۴۰۰ با حضور دکتر طهماسبیان معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و جمعی از مسئولان دانشگاهی برگزار گردید.
وی با بیان اینکه این جشنواره سراسری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری وزارت علوم و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کشور برگزار شده است گفت: بر اساس آمار منتشر شده از سوی دبیرخانه این جشنواره، حدود ۲۸ هزار اثر از ۱۵۳ دانشگاه کشور به این جشنواره ارسال و به مرحله داوری رسید.
بدری خاطرنشان کرد :از این تعداد، ۱۵ اثر جزو برگزیده ها انتخاب شد که دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد دو رتبه از این جشنواره را به خود اختصاص داد.
مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه هرچند شیوع بیماری کرونا انجام برخی فعالیت ها را محدود کرد اما فعالیت های فرهنگی دانشجویی این دانشگاه کم نشد گفت: با اعلام برگزیدگان این جشنواره، محمد قربانی دانشجوی رشته پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق به کسب رتبه دوم در رسته اپلیکیشن های اطلاع رسانی در بخش مجازی شد.
بدری اضافه کرد: همچنین محمد نظریان دانشجوی رشته پرستاری از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد توانست رتبه شایسته تقدیر در رسته نشریات دانشجویی بخش طنز و کاریکاتور این جشنواره را از آن خود کند.
وی بااشاره به اینکه تنها ۱۲ دانشگاه علوم پزشکی کشور میزبان برگزاری اختتامیه دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۲» بود افزود:در این آیین که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد از آزاده رستمی دانشجوی رشته ادبیات فارسی دانشگاه علوم تحقیقات لرستان هم برای کسب رتبه دوم در رشته مقاله ادبی این جشنواره تقدیر به عمل آمد.
بدری ادامه داد: اپلیکیشن "خبرینو" با شش بخش شامل اطلاع رسانی آمار روزانه کرونا، کرونا مبتلا شدن، غربالگری آنلاین، مراکز درمانی حمایت از تامین اقلام و بیماران مبتلا به کرونا و اعلام وضعیت رنگ بندی شهرها به صورت آنلاین طراحی شده بود و نشریه "فالگوش" با رویکرد طنز و کاریکاتور از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در این جشنواره درخشیدند.
به گفته وی؛ امسال دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر۱۲» با شعار "عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان" برگزار و به ایستگاه آخر رسید.

46

کد خبر 1543715

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نشریات دانشجویی جشنواره سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سراهای دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سراهای دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می کند.

کد خبر 6094867

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی در شهرکرد
  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم