Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:58:43 GMT

برگزاری دوره آموزشی رایگان قایقرانی در قم

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۷۴۰۷

برگزاری دوره آموزشی رایگان قایقرانی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجید ولی در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی با اشاره به آغاز فعالیت این رشته ورزشی در قم طی دو سال گذشته اظهار کرد: توسعه زیرساخت ها از مهمترین دغدغه های متولیان این ورزش در قم است.

وی تعیین استانداردهای فضای ورزشی برای برگزاری دوره های آموزشی قایقرانی را مورد توجه قرار داد و افزود: هیئت قایقرانی استان آمادگی خود را برای استانداردسازی استخر شهدای هفت تیر برای رشته قایقرانی بر اساس نظر فدراسیون اعلام کرده است؛ اما تاکنون با وجود پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته، همکاری لازم از سوی متولیان ورزش استان برای واگذاری فضای ورزشی اختصاصی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت قایقرانی استان قم همچنین با بیان اینکه دفتر هیئت قایقرانی نیز از شرایط فیزیکی خوبی برخوردار نیست و امکان پشتیبانی از برنامه های این هیئت را ندارد خاطرنشان کرد: از اداره کل ورزش و جوانان استان قم انتظار حمایت بیشتری برای شکوفایی جوانان این شهر در رشته قایقرانی را داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری دوره کانوپولو در سال گذشته در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: ۹۷ نفر در این دوره ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۵ نفر در این دوره آموزشی شرکت کردند.

«ولی» با اشاره به نام نویسی،۱۶۸ نفر برای شرکت در طرح استعدادیابی قایقرانی در قم اظهار کرد: دوره آموزشی قایقرانی برای افراد خوش استعداد به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به تامین تجهیزات مورد نیاز این رشته ورزشی توسط هیئت قایقرانی استان بیان کرد: با برگزاری دوره های آموزشی و بالارفتن سطح ورزشکاران قمی، تشکیل تیم قایقرانی استان قم برای شرکت در مسابقات ملی نیز از جمله برنامه های این هیئت است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم قایقرانی دوره آموزشی ورزشی قایقرانی استان هیئت قایقرانی برگزاری دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان، اعلام کرد: هیئت وزنه‌برداری استان در سال گذشته ۱۷ نشان ملی و بین‌المللی را به دست آورد و در حال حاضر نیز ۲۵۲ ورزشکار سازمان‌یافته داریم که از این تعداد ۱۱۲ نفر در رشته کراسفیت فعال هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیرحسین حسنی عصر امروز در سالن جلسات تالار قرآن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان به میزبانی همدان از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌ دانش‌افزایی در رشته‌ وزنه‌برداری و کراسفیت‌ در همدان بیان کرد: هیئت وزنه‌برداری در مدت 10 ماه فعالیت توانسته از رتبه 29 کشور به نهم دست یابد که این مهم با تلاش اعضای هیئت، مربیان، داوران و ورزشکاران محقق شده است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان، اعلام کرد: هیئت وزنه‌برداری استان در سال گذشته 17 نشان ملی و بین‌المللی را به دست آورد و در حال حاضر نیز 252 ورزشکار سازمان‌یافته داریم که از این تعداد 112 نفر در رشته کراسفیت فعال هستند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری همدان عنوان کرد: بعد از 15 سال توانستیم با مبلغ شش میلیارد ریال تجهیزات حرفه‌ای این رشته را برای استان همدان خریداری کنیم ضمن اینکه چهار میلیارد ریال بدهی دو دوره گذشته را با مساعدت فدراسیون وزنه‌برداری و اداره کل ورزش و جوانان تسویه کردیم.

حسنی با اشاره به اینکه در بخش بانوان پیشرفت خوبی در این ورزش داشتیم که آن را مدیون طرح استعدادیابی هیئت هستیم گفت: شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، کبودراهنگ و رزن در این رشته فعالیت دارند.

مهدی عباسی، دبیر هیئت وزنه‌برداری همدان نیز با بیان اینکه سال گذشته رتبه ششم کشور در وزنه‌برداری بانوان را کسب کردیم و در لیگ برتر نیز سوم شدیم اظهار داشت: در نه ماه گذشته به اندازه دو دوره گذشته این هیئت توانستیم مدال ملی و بین‌المللی برای استان به ارمغان آوردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین