Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@13:51:36 GMT

پیام مشاور عالی رهبر انقلاب به مخبر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۷۴۲۸

پیام مشاور عالی رهبر انقلاب به مخبر

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب محمد مخبر به سمت معاون اول دولت سیزدهم را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: مشکلات کشور طی ۴ سال آینده سامان یابد. ناطقان: سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، طی پیامی انتصاب معاون اول رئیس جمهور را تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد مخبر دزفولی

معاون اول محترم رئیس جمهور

سلام‌علیکم

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی به سمت معاون اول رئیس جمهور در دوران جدیدی از حیات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این برهه حساس انقلاب و نظام که با روی کار آمدن دولتی مردمی و انقلابی و با رویکرد تحول گرایی در کشور همراه شده است، روحیه انقلابی توام با تعهد و سوابق ارزشمند تان در حوزه‌های مدیریتی و موفقیت‌های اثر گذار جنابعالی در مدیر یت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار تفکر علمی و راهبردی به مسائل کلان یقیناً موجبات رقم خوردن فصل جدیدی از هماهنگی و تعامل دستگاه اجرائی کشور خواهد شد.

امید است با تعامل مستمر با وزراء، استانداران و برنامه ریزی کلان اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی طی ۴ سال آینده بتوانید مشکلات کشور را به سامان برسانید و موجبات اعتلای هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان فراهم سازید.

دوام توفیقات جنابعالی در مسئولیت خطیر پیش رو را تحت عنایات ولی‌الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و در راستای تحقق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و راهبردهای ریاست محترم جمهور خواستارم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
منبع: خبر انلاین برچسب ها: پیام ، مشاور ، رهبرانقلاب ، فرماندهی ، دولت ، دستیار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پیام مشاور رهبرانقلاب فرماندهی دولت دستیار مشاور عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیداری که در غرب پیش آمده پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است، گفت: کسی آن جا برای تبلیغ نرفته و با خلقت و فطرت انسان هم سو است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در جمع فرماندهان رده‌های سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: این بیداری که در غرب پیش آمده پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است و کسی آنجا برای تبلیغ نرفته است.

وی با بیان اینکه باید خدا را شکر کنید که راه انسانیت و محبت و علم را پیش گرفته‌اید که تمام آن نور است، گفت: امامت بالاترین جایگاه را در اسلام دارد و مسئله امامت به این دلیل اهمیت دارد که زندگی بشر طوری است که در هر امری پیشوا و پیرو دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام خرابی‌های جهان به خاطر سر بر تافتن از عدالت حق، عدل و الهی است، افزود: قرآن کریم، پیشوایان را به دو نوع تقسیم کرده است، یک گروه از پیشوایان که لازمه کارشان و دعوت جامعه این است که به بدبختی دنیا گرفتار شوند و پاداش آنان آتش است و یک گروه دیگر از پیشوایان کسانی هستند که خداوند آنان را قرار داده است و بر اساس دین خدا، مردم را تربیت می‌کنند و خیر دنیا و آخرت را می‌بینند.

وی ادامه داد: یک انسان و یا جامعه متعهد و عاقل و هوشیار تمام تلاش خود را بر روی شناخت پیشوای خود به‌کار گیرد و بدانید که امامت بالاترین جایگاه را دارد و از رسالت اهمیتش بیشتر است.

عبادی با تاکید بر اینکه کسی که ظالم است در دین جایگاهی ندارد، یادآور شد: این اتفاقاتی که در غزه، فلسطین، آفریقا و غرب آسیا و غیره رخ می‌دهد برای این است که بشر به دنبال اهم مسائل خود یعنی امامت نرفته است.

انتهای پیام/253/

دیگر خبرها

  • بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • دیدارمسوولان وکارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب