Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@20:26:01 GMT

خبر مهم سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۷۴۳۹

خبر مهم سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای بازنشستگان

به گزارش تابناک به نقل از صداوسیما، امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل منابع این سازمان به بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی پرداخت شده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت رفع مشکل پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی و با توجه به مواد ۸ و ۱۱ قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از محل تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل منابع این سازمان برای رفع مشکل مذکور به حدود ۱۰۱۰۰ نفر اختصاص و در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی امید حاجتی هدفمندسازی یارانه ها بازنشستگان روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال سند سهام آلومینیوم جنوب برای مطالبات بازنشستگان

سید صولت مرتضوی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره پرداخت معوقات بازنشستگان، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از این معوقات، از جمله فرهنگیان بازنشسته در حوزه رتبه‌بندی، پیش‌بینی، تأمین، تخصیص داده و پرداخت شده است؛ بخش قابل توجهی از مطالبات سنوات سایر بازنشستگان نیز پرداخت شد.    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بخش دیگری از این مطالبات مانده که تقریبا بیش از ۸ هزار میلیارد تومان است و خوشبختانه با دستوری که آقای رئیسی دادند و مصوبه‌ای که هیئت وزیران داشت، ما بخشی از سهام آلومینیوم جنوب را برای تأدیه مطالبات بازنشستگان کشوری دریافت کرده‌ایم. سند آن هم در حال انتقال است. این را ما باید تبدیل به ریال و پرداخت کنیم. همه تلاش ما این است که ان‌شاءالله با قید فوریت این بخش از مطالبات بازنشستگان کشوری را نیز پرداخت کنیم.     مرتضوی گفت: در حوزه بازنشستگان تأمین اجتماعی هم افزایش سنوات آنان اعمال شد. برای بخشی از این بازنشستگان باید بر اساس حداقل حقوق کارگران اضافه می‌شد که ۳۵ درصد افزایش پیدا کرد که از اول فروردین اعمال می‌شود.    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: برای بخش دیگری از این بازنشستگان که در سایر سطوح بودند، ۲۲ درصد به اضافه ۶۵۰ هزار تومان افزایش یافت و آن هم اعمال شد، بخشی از آن پرداخت شده و بخش دیگر آن نیز حتما در اردیبهشت و خرداد، اعمال و با مطالبات معوقه و افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ پرداخت خواهد شد.    مرتضوی، همچنین در پاسخ به سؤال دیگری درباره ادامه پرداخت کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) گفت: در حال بررسی این موضوع هستیم. سه ماه این کالابرگ را پرداخت کرده‌ایم. نقاط قوت و ضعف آن را ارزیابی می‌کنیم و تصمیمات آینده را ان‌شالله در چند روز آینده اعلام خواهیم کرد.   وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره بحث امنیت شغلی کارگران، اظهار داشت: لایحه امنیت شغلی را تقدیم دولت کرده‌ایم که در کمیسیون‌های اصلی و فرعی تصویب شده است و باید در هیئت وزیران مطرح و تقدیم مجلس شود.    مرتضوی درباره اجرای قانون جوانی جمعیت نیز گفت: این قانون درباره مرخصی ازدواج، کمک هزینه ازدواج، مرخصی‌های زایمان که افزایش یافته، کمک هزینه‌های زایمان و کاهش سن بازنشستگی در حال اجرا بوده و یکی از راه‌های جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی هم اجرای همین قانون مترقی است که در وزارتخانه ما و همه کارگاه‌های زیر نظارت این وزارت و همه دستگاه‌ها در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • شناسایی رسوب ۲۵ همت در سپرده دستگاه‌ها با حساب واحد خزانه
  • انتقال سند سهام آلومینیوم جنوب برای مطالبات بازنشستگان
  • خبر مهم مدیرعامل تامین‌اجتماعی برای بازنشستگان
  • حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش یافت؟
  • عدد نهایی حداقل «حقوق» بازنشستگان مشخص شد
  • جدیدترین جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین‌ اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ چقدر افزایش یافت؟ کف و سقف جدید حقوق اعلام شد
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟