Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا ایستگاه‌های صلواتی برپا شده در سطح شهر از پخش چایی، شربت و نذورات باید اجتناب کنند گفت: برپایی این ایستگاه‌ها برای حفظ شعائر و بحث اطلاع رسانی در ماه محرم مانعی ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان،حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری با بیان اینکه در تلاش هستیم با برطرف شدن برخی محدودیت‌ها مجالس عزاداری با وسعت بیشتر انجام شود اظهار داشت: ستاد ملی کرونا سال گذشته دستورالعملی را در رابطه با نحوه برگزاری مراسمات صادر کرد که مطابق با همان دستورالعمل نیز هیئت حسینی برنامه‌های خود را اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اظهار گلایه‌مندی از کارشناسی نبودن دستورالعمل‌های ستاد کرونا درباره نحوه برگزاری برنامه‌های عزاداری در ماه محرم بیان کرد: سال گذشته مطالعات لازم از طرف کارشناسان امر هیئت رخ نداد به همین دلیل با بروز مشکلاتی روبه‌رو بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با این توضیح که برای رفع این مشکلات کارگروه‌های تخصصی مراسمات جلسات متعددی را در تهران برگزار کردند و در آن دستورالعمل اصلاح شده‌ای برای برگزاری مراسم‌های مذهبی تدوین شد عنوان کرد: در جلسه ستاد ملی کرونا، اصلاحیه و دستورالعمل جدید، باوجود ارائه در کمیته تخصصی، در سطح علنی مطرح نشد به همین دلیل امسال نیز مراسم مطابق سال گذشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به کمک همکاران در سازمان تبلیغات تهران در تلاش هستیم که بتوانیم هر چه سریع‌تر دستگاه‌های متولی را مجاب کنیم تا دستورالعمل اصلاحی اجرایی شود گفت: در حال حاضر برگزاری مراسم همراه با شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز بلامانع است.

ویژه برنامه ایام محرم آستان امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان اعلام شد فیلم| آیین سیاه پوشان ایرانول به مناسبت فرارسیدن محرم تاکید امام‌جمعه یزد بر احیاء روضه‌های خانگی در محرم امسال/ تمامی روضه‌های خانگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

نظیری ادامه داد: مساجدی که نماز جماعت در آنها برگزار می‌شود نیز همانند سال گذشته می‌توانند بعد از نماز، منبر مختصر و روضه‌ای هم داشته باشند، به شرط آن که زمان برنامه از یک ساعت تجاوز نکند.

وی با اعلام اینکه امسال نیز ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر از پخش چایی، شربت و نذورات باید به دلیل شرایط موجود اجتناب کنند، مطرح کرد: برپایی این ایستگاه‌ها برای حفظ شعائر و بحث اطلاع‌رسانی مانعی ندارد.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایستگاه ها سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با وجود اینکه اطلاع‌رسانی کافی برای اعلام ساعت جمع‌آوری زباله صورت گرفته، نزدیک به ۱۲ درصد پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود.

سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید.

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود یکی از مشکلات مهم محیط زیست شهری در قم است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود در حالی که ساعت اعلام شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا ۶:۰۰ است.

وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، با وجود اینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

کد خبر 748158

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان