Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:57:36 GMT

گل ریحان البرز نیامده حاشیه ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۷۴۷۲

گل ریحان البرز نیامده حاشیه ساز شد

گل ریحان البرز که در فصل قبل رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور داشت و از همان روزهای ابتدا با حاشیه های مختلف از تغییرات مداوم سرمربی، اعتراض و اعتصاب بازیکنان گرفته تا جنجال اسلحه پلاستیکی یکی از مدیران آن روبرو شد، حاشیه هایی که حتی یک روز دست از سر این تیم برنداشت و در نهایت منجر به این شد که تنها نماینده فوتبال این استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور به لیگ دسته ۲ سقوط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوطی دراماتیک که فوتبال البرز را نشانه رفت و در این بین هر یک از مدیران عامل و کادر فنی این باشگاه تا مسوولان ورزشی تقصیر را گردن دیگری می انداخت و در نهایت آنچه نصیب فوتبال این استان شد سقوط تیم به لیگ دسته ۲ بود.

اما نشانه ها حاکی از آن است که سقوط نیز دردی از این تیم دوا نکرده و باز هم انتشار اخباری عجیب و غریب نشانگر  شروع حاشیه ها از این اردوگاه را دارد.

نخستین حاشیه گل ریحان پس از سقوط به لیگ دسته ۲ این است که شب گذشته اخباری در فضای مجازی مبنی بر توافق محمد زارع فومنی قائم مقام و حامی مالی باشگاه دارد، که طبق اخبار منتشر شده با مهدی شیری، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس برای هدایت این تیم توافق کرده اند.

این در حالی است که 

"زارع فومنی در فصل گذشته بازی این تیم مقابل شهرداری آستارا به دلیل داشتن اسلحه قلابی به کمیته انضباطی معرفی شد که در رای این کمیته که در تاریخ پنجم مرداد ۱۴۰۰ بر روی خروجی خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، آمده است « که درخصوص تخلفات محمد زارع کشتی فومنی از عوامل منتسب به باشگاه گل ریحان البرز در مسابقه با تیم شهرداری آستارا در تاریخ۲۱ تیر ماه مبنی بر حضور در کنار زمین مسابقه با اسلحه و تحریک تیم به خروج از زمین مسابقه باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه و صورتجلسه تنظیمی که بیانگر حمل اسلحه قلابی توسط مشارالیه و حضور وی  در کنار زمین مسابقه و انجام اقدامات تحریک آمیز می باشد.»

در نتیجه تخلفات انتسابی به محمد زارع کشتی فومنی که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده محرز و مسلم تشخیص و بر اساس مواد ۵۱ ، ۵۹ و ۱۱۷ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ حکم بر محرومیت ۲ ساله وی بنا بر تعریف مندرج در ماده ۳۸ مقررات مذکور از کلیه فعالیت های مرتبط با فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی و نیز پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی صادر میگردد و باتوجه به تحقق مسوولیت تضامنی باشگاه گل ریحان درخصوص موضوع مستند به ماده ۵۰ مقررات یاد شده این باشگاه نیز به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد . رای صادره با رعایت ماده ۱۰۳ مقررات انضباطی قابل اجرا بوده و ظرف مدت یک هفته قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف می باشد."

با اعلام انتخاب شیری به عنوان سرمربی گل ریحان در فضای مجازی، میثم رضایی معاون نظارتی باشگاه گل ریحان البرز در گفت وگو با ایرنا عنوان کرد که ما پایان همکاری را با زارع فومنی اعلام کرده بودیم ولی با توجه به اعلام پایان همکاری و از سوی دیگر کمیته اخلاق وی به مدت ۲ سال از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شده نسبت به جذب بازیکن و عقد قرارداد با سرمربی اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه تکذیبه این مطلب را در اینستاگرام باشگاه قرار داده ایم افزود:  با توجه به محرومیت و پایان همکاری هیچ گونه مسوولیتی در باشگاه گل ریحان البرز ندارد.

منصور بیک وردی رییس هیات فوتبال البرز در گفت وگویی با ایرنا اعلام کرد که  که رضا رضایی مدیر عامل باشگاه گل ریحان و فومنی زارع تا زمانی که رای حکم صادر نشود هیچ گونه اقدام قانونی نمی توانند انجام بدهند.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به عنوان حکم برای تعیین مدیر عامل این باشگاه صادر شده و تا زمانی که این رای البته با مستندات صادر نشود که مالکیت با چه کسی است هیچ یک از این افراد نباید اقدامی انجام بدهند.

بیک وردی گفت: پس از اعلام نتیجه از سوی اداره کل ورزش و جوانان، هیات فوتبال استان البرز مدارک لازم را دریافت، راستی آزمایی و طبق آن برنامه ریزی ها انجام خواهد شد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان البرز البرز مهدی شیری محمد زارع فومنی کمیته استیناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز البرز مهدی شیری اداره کل ورزش و جوانان استان البرز البرز مهدی شیری محمد زارع فومنی کمیته استیناف باشگاه گل ریحان گل ریحان البرز زارع فومنی محمد زارع لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از رفتار باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال در صدور بیانیه‌های اعتراضی انتقاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منصور قنبرزاده درباره ابهام نسبت به قانون سازمان لیگ درباره جایگاه تیم‌های هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.

وی در مورد جرایم سنگینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بیانیه‌نویس در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به جمع‌بندی رسیدند که رفتارها در فوتبال حرفه‌ای نباید به این شکل باشد. برخی باشگاه‌ها در دقیقه 20 بیانیه می‌دادند و برای بیانیه‌نویسی، مسابقه‌ای بین باشگاه‌ها ایجاد شده بود. هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه‌ای که تعداد قابل توجهی از اعضا در آن شرکت کرده بودند، خواستند که این مسئله ساماندهی شود.

قانون جدید سازمان لیگ؛ پالایش فضای مسموم به شرط شجاعت و شفافیت

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: جرایمی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که در صورت تکرار، مبلغ آن بیشتر می‌شود. تنبیهات انضباطی در حد محرومیت توسط کمیته انضباطی اعمال می‌شود. انتظار می‌رود همه باشگاه‌ها برای آرامش فضا، اعتراض‌های خود را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده با بیان اینکه دست باشگاه‌ها از طریق قانون باز است، گفت: اعتراض باشگاه‌هایی که فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. در این شرایط نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • شمس آذر نقره داغ شد
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود