Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@13:14:06 GMT

دستگیری سارق و جاعل چک بانکی در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۷۴۷۴

دستگیری سارق و جاعل چک بانکی در چهارمحال و بختیاری

جعفر نفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وصول یک فقره پرونده جعل چک و استفاده از سند مجعول به پلیس آگاهی استان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از انجام تحقیقات مشخص شد که متهم با سرقت یک فقره چک از شاکی، مبلغ 870 میلیون ریال در چک درج و پس از امضاء آن، برای وصول چک از بانک اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با بررسی کارشناسی و محرز شدن انجام فعل مجرمانه، متهم با هماهنگی قضائی دستگیر و در بازجوئی فنی انجام شده و در مواجهه با مدارک و مستندات پرونده، در نهایت به جرم خود اعتراف کرد.

نفر در پایان یادآور شد: متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با قرار متناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری آگاهی سارق چهارمحال و بختیاری جعفر نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: در پی مراجعه يک شهروند به پليس فتا در خصوص برداشت غير مجاز يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال از حساب بانکی اش به صورت غيرمجاز، پيگيری موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.


سرهنگ سید محمود علائی افزود: کارشناسان پليس فتا دريافتند متهم با ارسال لينک جعلی سامانه ثنا از طريق پيامک از ضعف آگاهی مالباخته سوء استفاده نموده و از حساب بانکی وی مبلغ فوق را برداشت اينترنتی کرده است.


علائی ادامه داد: با پیگيری های تخصصی متهم در يکی از شهرستان های غرب كشور شناسايی و با هماهنگی مقام قضايی مبلغ کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شده است.

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان