Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، محمدرضا جمشیدی گفت: برخی از بانک ها شعب مازاد دارند و می توانند آن ها را نیز از طریق بورس کالا به فروش برسانند.

دبیر کل کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی خاطرنشان کرد: بانک های خصوصی ۱۱ کارگاه تولیدی را در کل کشور تملیک کرده اند که ۴ فقره از آنها در اختیار صاحبان قبلی است و در آنجا مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی در این باره تصریح کرد: صاحبان این کارگاه ها با این هدف مشغول به کار هستند که بتوانند بدهی خود را به بانک ها بپردازند و کارگاه به ایشان اقاله شود.

به گفته وی، پنج مورد از کارگاه های تولیدی تملیکی هم مربوط به کارخانجاتی است که صاحبان آن تسهیلاتی را از بانک اخذ کرده اند و در جای دیگری وجه مربوطه را هزینه کرده اند.

دبیر کل کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی در رابطه با دو واحد صنعتی دیگر نیز که به تملیک بانک های خصوصی کشور در آمده، تصریح کرد: یک کارخانه یخ سازی و یک مرغداری نیز تملیک شده است که صاحبان آن تمایلی به ادامه کار نداشتند.

جمشیدی گفت: این آمار به تأیید ستاد تسهیل قانون رفع موانع تولید نیز رسیده است.

به گفته وی، بانک ها چشم داشتی به افزایش قیمتی که شامل حال املاک تملیکی شده است ندارند و آماده اند تا پس از اینکه وام گیرنده ها بدهی خود را به بانک ها پرداخت کردند املاک مربوطه را به آنها اقاله کنند.

پربیننده ترین سهامداران «فملی» بخوانند(۱۸مرداد) / فملی با رشد ۰.۸درصدی به افت دو روزه خود پایان داد ارزش سهام عدالت من (۱۷ مردادماه) نمای پایانی بورس (۱۸مرداد۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۱۵هزار واحدی همراه شد جزییات نهمین عرضه اولیه امسال / اطلاعیه عرضه اولیه «مدیریت» منتشر شد ارزش سهام عدالت من (۱۸ مردادماه)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی گفت: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسراهای ایرانی به ثبت جهانی رسید.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد، ادامه داد: باید هر چه سریع‌تر نسبت به این امر اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیزی هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بیان کرد: بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یک بار به صورت کامل مرمت بنا انجام شود.

وی گفت: کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی در راستای حمایت از تولید ملی است.

کد خبر 6089688

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • بررسی معاملات بورس کالا
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!