Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشاهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: واکسیناسیون رانندگان با اولویت رانندگان اتوبوسرانی از امروز در گرگان آغاز می‌شود.

او افزود: در استان گلستان ۱۵ هزار راننده مسافری و باری در بخش حمل و نقل برون شهری فعالیت می‌کنند و دارای کارت هوشمند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرشاهی گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد واکسیناسیون رانندگان در چهار شهر گرگان، گنبدکاووس، علی اباد و آزادشهر انجام شود.

او ادامه داد: همزمان با رانندگان بخش حمل و نقل واکسیناسیون رانندگان درون شهری هم آغاز می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: برای واکسیناسیون رانندگان یکی از سالن‌های تالار لاله گرگان در نظر گرفته شده و لیست رانندگان هم برای واکسیناسیون ارسال شده است.

میرشاهی افزود: رانندگان گرگانی می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خود از ساغت ۱۴ و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۱۶ به تالار لاله مراجعه کنند.

انتهای پیام/ق/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا رانندگان حمل و نقل واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت

به گزارش "ورزش سه"، ایوان اندیکا، مدافع تیم رم از امروز در تمرینات رم شرکت کرد. این خبر خوبی برای دانیله ده‌روسی است که می‌تواند برای آخرین هفته‌های فصل روی اندیکا حساب کند.

مدافع ساحل عاجی امروز در حالی به تمرینات گروهی بازگشت که جالوروسی‌ها تمرینات آماده سازی خود برای بازی آینده مقابل ناپولی را آغاز کرده‌اند.

یک روز پس از شکست اودینزه، اندیکا در تمرینات گروهی برنامه آماده‌سازی خود را از سر گرفت. این اولین جلسه تمرینی او پس از اتفاق ترسناک 14 آوریل بود.

او در دقیقه 70 بازی مقابل اودینزه در ورزشگاه داچیا آرنا دچار حمله قلبی شد و به سرعت راهی بیمارستان شد. اندیکا یک روز در بیمارستان بستری بود و با بررسی آزمایشات دقیق، مشخص شد مشکل خاصی وجود ندارد و مرخص شد.

با این حال که اندیکا بدون مشکل در تمریناتش را آغاز کرده، انتظار نمی‌رود این بازیکن در ترکیب رم برای بازی یکشنبه حضور داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت