Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:24:28 GMT

پوشش مخابراتی در نقاط کور جاده‌های سلسله ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۸۰۷۴

پوشش مخابراتی در نقاط کور جاده‌های سلسله ایجاد شود

به گزارش ایرنا مرتضی مهدوی کیا روز سه‌شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با تاکید بر ارتقای سرعت اینترنت در سلسله اظهار داشت: برخی مناطق و روستاهای شهرستان هنوز به فیبرنوری تجهیز نشده اند که لازم است زیرساخت های مخابراتی آنها توسعه یابد.

وی با اشاره به منطقه کم برخوردار و دورافتاده " قلایی " عنوان کرد: چند روستای این دهستان دارای مشکل اینترنت و دانش آموزان آنها برای دسترسی به شبکه شاد با سختی مواجه هستند که از شرکت مخابرات لرستان انتظار می رود مشکل اینترنت این روستاها را برطرف نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی کیا با اشاره به توریستی بودن منطقه "کهمان" و لزوم افزایش سرعت اینترنت در این منطقه، افزود: روستای "کرت آباد" نیز به تازگی به محدوده شهری افزوده شده است اما هنوز به زیرساخت های فیبرنوری مجهز نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان نیز گفت: سلسله یکی از شهرهای استان با کمترین میزان سرقت کابل است و در انتخابات امسال نیز دارای بالاترین شعب آنلاین ( برخط) متصل با کمترین اختلال بود.

نبی الله شمسی فر با اشاره به اینکه جاده الشتر به خرم آباد یکی از مسیرهای شریانی مهم است افزود: فیبرنوری  فیروزآباد و الشتر به واسطه تعریض جاده و ایجاد زیرگذر، قطعی زیادی داشت که اکنون با اقدامات انجام شده، کابل کشی و حفاری فیبر نوری این مسیر  به اتمام رسیده است و اتصال آنها به صورت رینگ انجام خواهد شد.

برچسب‌ها وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران لرستان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران لرستان سلسله شرکت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در پی انتشار خبری در برخی از رسانه ها با موضوع آمار نقاط پر حادثه، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه موجود در راه های کشور رفع شده است.

به گزارش تین نیوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، این سازمان در پی انتشار خبری در برخی از  رسانه ها با موضوع آمار نقاط پر حادثه، اعلام کرد که در سال ۱۴۰۲ مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه موجود در راههای کشور رفع شده است.

در اطلاعیه روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای آمده است: "توضیح این که در سال ۱۴۰۲، ۴۱۲ نقطه از مجموع ۸۸۷ نقطه پرحادثه راه های کشور که در سال ۱۴۰۱ سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای و پلیس راه توافق کرده بودند رفع و اصلاح شده است.

 ۳۱۳ نقطه دیگر نیز مربوط به توافق قبلی دو دستگاه در سال ۱۳۹۶ است که در سال ۱۴۰۲ اصلاح شده است.

 بنابراین در سال گذشته مجموعأ ۷۲۵ نقطه پرحادثه راههای کشور رفع و اصلاح شده است و هر دو آمار ارائه شده توسط وزیر راه و شهرسازی و معاون حمل و نقل این وزارت خانه صحیح و متقن است."

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • ◄ آمارهای رفع نقاط پرحادثه راه‌ های کشور شفاف است
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • تعهد اپراتورها بر ایجاد پوشش فیبرنوری پس از صدور مجوز حفاری
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان