Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ارتش "ملی" لیبی اعلام کرد، این ارتش تسلیم هیچ قدرتی نمی‌شود و آماده همکاری با هرکسی است که خواستار برقراری صلح و عدالت است.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، خلیفه حفتر، فرمانده "ارتش ملی لیبی" در سخنرانی خود به مناسبت هشتاد و یکمین سالروز تاسیس ارتش گفت: ارتش هرگز تسلیم هیچ قدرتی نمی شود و ما در برابر توطئه‌هایی که به نام مدنیت و غیر آن طراحی می‌شود، از پای در نمی‌آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دست خود را به سوی صلح عادلانه در راستای منافع کشور دراز می‌کنیم.

وی افزود: ارتش امضای توافقنامه‌های تحقیرآمیز را نپذیرفت و در مقابل هنگ‌های تروریستی تسلیم نشد. اگر ارتش و مواضع آن نبود لیبی تا به امروز یک دولت واحد نداشت و دولت تنها متعلق به تروریست‌ها بود و انتخابات وجود نداشت.

حفتر گفت: علیرغم اختلافات شدید و تشدید درگیری‌های مسلحانه ما دست خود را به سوی صلح عادلانه دراز می‌کنیم. بدون اعتقاد ارتش به روند صلح، کمیته نظامی مشترک تشکیل نمی‌شد و کار خود را انجام نمی‌داد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمامی مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی