Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@11:59:09 GMT

۸۰۰ تخت بیمارستانی به تخت‌های همدان اضافه شده است

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۸۲۷۸

۸۰۰ تخت بیمارستانی به تخت‌های همدان اضافه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان ستادی دانشگاه علوم پزشکی استان با ارائه گزارش مختصری از اتفاقات هشت سال اخیر اظهار کرد: حدود یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در پروژه‌های بهداشتی استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هشت بیمارستان در هشت سال گذشته افتتاح و تعداد ۸۰۰ تخت بیمارستانی به تخت‌های استان اضافه شد گفت: بهبود وضع اورژانس بیمارستان‌ها، راه‌اندازی کلینیک‌های ویژه در همه شهرستان‌ها و بلوک‌های زایمانی و برگزاری آموزش‌های الکترونیک با تعداد سایت‌های مناسب در حوزه آموزش از دیگر موراد عنوان شده وسط رییس دانشگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ایام کرونا ۴ هزار و ۲۰۰ قلم تجهیزات خریداری شد و با استفاده از ۱۴ دستگاه اکسیژن ساز ظرفیت استان ارتقا یافت افزود: هفت دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان‌های استان نصب شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: در شهرستانهای بهار، رزن و فامنین در یک سال گذشته بخش دیالیز فعال شده و بیماران را از مراجعه به مرکز استان بی نیاز کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تبدیل دانشگاه به نسل دانشگاه‌های نسل سه گفت: تعداد ۶۰۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که آورده خوبی برای دانشگاه دارد تا کشور به سمت دانشگاه‌های نسل ۳ و ۴ پیش برود.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه امروز ساختمانی در شأن خدمت‌گزاران مردم در علوم پزشکی همدان افتتاح شد گفت: ساختمانی در شأن خدمت‌گزاران مردم در علوم پزشکی افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت که نشاندهنده توسعه و اهمیت بهداشت و درمان در استان همدان است.

سید سعید شاهرخی گفت: اقدامات هشت سال گذشته در سراسر کشور در حوزه بهداشت و درمان نقطه عطف و حرکتی به یادماندنی و تاریخی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم ارائه شده است.

وی افزود: با توجه به زحماتی که از سنوات گذشته با همت، ایثار و فداکاری کادر بهداشت و درمان و پشتیبانی‌های سایر دستگاه‌ها برای کاهش ورودی بیماران به بیمارستان‌ها انجام شده تاکنون کادر بهداشت و درمان سربلند هستند و فداکاری و رشادت کادر بهداشت و درمان در تاریخ کشور به نیکی ثبت است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در استان همدان اقدامات موثری طی هشت سال گذشته در راستای طرح تحول سلامت انجام شده است بیان کرد: تا ۳۰ سال آینده در بخش بهداشت به هیچ زیرساخت اساسی نیاز نداریم اگرچه نگاه ما بالاتر از وضع موجود است.

وی با بیان اینکه استان همدان در حوزه درمان نیز با برخورداری از کادر متخصص موجود مطرح بوده و قطب پزشکی غرب کشور هستیم، راه‌اندازی اورژانس هوایی را از دیگر خدمات مهم عنوان کرد و افزود: شاخص‌های مختلف نشان‌دهنده این است که خوشبختانه حرکت‌های جدی و موثری صورت گرفته و مایه افتخار دولت است اما فرصت کافی برای بیان این موارد نیست.

انتهای پیام/ 89050.

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان بیماران بیمارستان ها دانشگاه علوم پزشکی استاندار همدان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بهداشت و درمان استان همدان علوم پزشکی سال گذشته هشت سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش