Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:04:55 GMT

افزایش صدور آرای جایگزین حبس در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۸۶۶۶

افزایش صدور آرای جایگزین حبس در قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری استان  گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از سه هزار رای جایگزین حبس در مجموعه محاکم استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه قبل ۵۵ درصد رشد داشته است.

حجت الاسلام قدرتی افزود: این مجازات‌ها شامل الزام به خدمات عمومی رایگان در دستگاه‌های عمومی مانند شهرداری و کمیته امداد امام خمینی (ره)، اجرای دوره مراقبت، پرداخت جزای نقدی و محرومیت از حقوق اجتماعی و قبول درخواست تخفیف مجازات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، پرونده‌های قضایی قزوین، بوئین زهرا و البرز از ابتدای امسال تاکنون بیشترین رای جایگزین حبس را صادر کرده اند که باید از تلاش‌های آن‌ها در این زمینه قدردانی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرونده قضایی دادگستری قزوین جایگزین حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: با پیگیری استاندار قزوین و اهتمام وزارت نیرو و دست اندرکاران شرکت آب منطقه‌ای استان در راستای پاسخ به مطالبات کشاورزان و بهره‌برداران منجر به نتیجه شد و خوشبختانه میزان دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در نشستی که با حضور وزیر نیرو و استاندار قزوین همراه بود، رهاسازی حق آبه کشاورزان از سد طالقان افزایش یافت که این پیگیری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

ستوده تاکید کرد: مجموعه مدیریتی استان قزوین به دنبال تحقق مطالبات کشاورزان و بهره برداران است و از تمام ظرفیت‌های اداری و حقوقی برای تحقق مطالبات این قشر زحمتکش استفاده خواهد کرد.

اعضای تعاونی آب بران و همچنین جمعی از کشاورزان و بهره برداران استان قزوین طی هفته‌های گذشته خواستار افزایش حق آبه در شبکه آبیاری دشت قزوین شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد