Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@04:24:47 GMT

برگزاری مراسم عزاداری در فضای روباز

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۹۲۱۰

برگزاری مراسم عزاداری در فضای روباز

در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸،به منظور میزبانی از عزاداران حسینی ویژه‌برنامه‌های ماه محرم در منطقه را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضرورت حفظ سلامت شهروندان برگزار خواهد کرد.

به گزارش برنا؛ محمد بنی حسن، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۸ گفت:با توجه به اوج‌گیری دوباره شیوع ویروس کرونا ولزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی  برنامه های ماه محرم در بوستان هاو فضاهای باز مانند زمین چمن فدک برای اهالی منطقه برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت:همچنین برگزاری مراسم عزاداری در محلات شهر تهران به صورت مجازی،خودرویی،طرح روضه های خانگی،اجرای طرح کوچه های حسینی و مراسم چاووش خوانی و مراسم تعزیه خوانی

و ده ها عنوان دیگر از برنامه های اجرایی این معاونت است که برای عزاداران سید و سالار شهیدان تدارک دیده شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون اجتماعی و فرهنگی ویروس محرم زمین عزاداری شهر تهران عزاداری منطقه ۸ فضای روباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: ۲۵۰ برنامه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی جهانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اظهار کرد: روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی تاریخی استان گیلان به منظور حفاظت بهتر و گسترده‌تر از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها ۲۵۰ برنامه طراحی و برنامه‌ریزی شده است، افزود: افتتاح و بهره‌برداری از بناهای تاریخی که طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مورد مرمت قرار گرفته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان خاطرنشان کرد: بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان، افتتاح پروژه‌های مرمت و احیای بناهای تاریخی در سطح استان، تقدیر از میراث‌بانان و برگزاری رویداد تخصصی افتتاح موزه مردم‌شناسی رودبار بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته میراث فرهنگی است.

جهانی اضافه کرد: افتتاح دفاتر خدمات مسافرتی، نمایشگاه باستان‌شناسی و نمایش اشیای شاخص و کمتر دیده شده، برگزاری جشنواره بهار نارنج ثبت ملی استان و دیدار با چهره‌های شاخص فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.‌

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی ویژه این هفته از جمله پاکسازی آثار و محوطه‌های تاریخی سطح استان، برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آنلاین و حضوری آموزشی، نمایشگاه‌ها، تجلیل از مفاخر و میراث‌بانان حوزه میراث فرهنگی، تورهای آشناسازی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، مدیران و سازمان‌های مردم نهاد انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با قدردانی از مقام عالی دولت در گیلان گفت: استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان تعامل خوبی با حوزه میراث فرهنگی دارند و اعتبار خوبی برای سه حوزه تخصصی تخصیص داده شده که بخش عمده این تخصیص مربوط به مرمت و بازسازی بناهای تاریخی است.

کد خبر 748691

دیگر خبرها

  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان