Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:53:55 GMT

رسمی: جان استونز تا ۲۰۲6 با سیتی تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۹۲۴۹

رسمی: جان استونز تا ۲۰۲6 با سیتی تمدید کرد

پس از درخشش در فصل گذشته، جان استونز، مدافع منچسترسیتی، قرارداد جدید چهار ساله ای را با سیتیزن ها امضا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی تایید کرده است که جان استونز، مدافع میانی این باشگاه، قرارداد جدیدی را با سیتیزن ها امضا کرده که او را تا سال 2026 در این باشگاه نگه می دارد.

 

 

استونز 27 ساله در 18 ماه گذشته در سیتی نمایش چشمگیری داشته و از تلاش برای رسیدن به 11 نفر اصلی و افت در دوران قرنطینه در سال 2020 توانست در فصل پیش هم جایگاه ثابتی در تیم برای خود به دست بیاورد و هم نقشی کلیدی در قهرمانی سیتیزن ها در فصل پیش لیگ برتر ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع انگلیسی تا تابستان آینده با سیتی قرارداد داشت و باشگاه اکنون با تمدید 4 ساله جدیدی موافقت کرده است که تعداد فصل های مدافع شماره 5 در ورزشگاه اتحاد را به 10 فصل خواهد رساند.

 

 

استونز در مورد قرارداد جدید خود گفت: "من نمی توانم بیش از این خوشحال باشم. دوست دارم بخشی از این تیم باشم. بازیکنان با کیفیت زیادی در اینجا هستند و من می دانم که ما می توانیم به کسب جام ها ادامه دهیم، این تمرکز اصلی من است.

کار با گواردیولا یک رویا است، او خیلی چیزها در مورد بازی به من آموخت و احساس می کنم هر روز چیز جدیدی یاد می گیرم.

موفقیتی که در چهار سال گذشته داشته ایم باورنکردنی است. بخشی از این موفقیت بودن رویایی بود که محقق شد و من فقط می خواهم به برنده شدن ادامه دهم.

 

اینجا برای بازی کردن من و تحقق رویاهایم بهترین مکان است."

 

 

استونز فصل گذشته به سیتی کمک کرد تا قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه را جشن بگیرد، همچنین نقش مهمی در موفقیت های سال های اخیر تیم ملی انگلیس در رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی 2018 و فینال یورو 2020 داشت.

 

 

جان استونز منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جان استونز منچستر سیتی جان استونز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس

مدافع چپ اسطوره‌ای لوس بلانکوس امروز در باشگاه رئال مادرید حضور یافت تا شاهد تمدید قرارداد پسرش باشد.

طرفداری | مارسلو، اسطوره رئال مادرید امروز برای تمدید قرارداد پسرش به مادرید برگشت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، انزو آلوز، پسر مارسلو، مدافع برزیلی اسطوره‌ای رئال مادرید، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. پسر مارسلو که متولد 2009 و 14 سال سن دارد امروز با حضور پدر و خانواده‌اش، قرارداد جدیدی با رئال مادرید به امضا رساند. مارسلو هم امروز چهارشنبه برای تمدید قرارداد پسرش به رئال مادرید بازگشته بود.

مشخصات انزو آلوز متولد: 16 سپتامبر 2009 (14 سال) ملیت: برزیلی قد: 175 سانتی‌متر پست: هافبک هجومی و مهاجم پای تخصصی: راست پا

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد