Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:35:08 GMT

کاترین زیتا جونز در سریال تیم برتون بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۹۲۸۱

کاترین زیتا جونز در سریال تیم برتون بازی می‌کند

بازیگر فیلم‌های زورو و ۱۲ یار اوشن در سریالی با موضوع خانواده آدامز و به کارگردانی تیم برتون بازی می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ورایتی، "کاترین زیتا جونز" به عنوان بازیگر در سریالی به کارگردانی "تیم برتون" بازی می‌کند.

عنوان این سریال «ونزدی» است که توسط نتلفیکس و بر مبنای سریال «خانواده آدامز» محصول سال‌های 1964 تا 1966 و شبکه ABC تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جونز در این سریال نقش مادر خانواده بنام "مورتیسیا" را برعهده دارد و در کنار بازیگرانی چون "جنا اورتگا" و "لوییس گازمن" بازی می‌کند.

داستان این سریال درباره ونزدی با بازی جنا اورتگا یکی از اعضای خانواده در دوران دانشجویی او است که تلاش می‌کند تا با کنترل توانایی روانی ویژه خود بتواند جلوی یک قتل را بگیرد.

گازمن نیز در نقش پدر خانواده ایفای نقش می‌کند.

جونز که در فیلم‌هایی چون «نقاب زورو»، «شیکاگو» و «12 یار اوشن» بازی کرده است به تازگی در سریال «پسر ولگرد» به ایفای نقش پرداخته است.

"چارلیز ترون" قبل از جونز در انیمیشن خانواده آدامز، صداپیشه شخصیت مادر خانواده را ایفا کرده است.

آذربایجانی: باید روح تفکر دینی در تاروپود فیلم دمیده شود/ همیشه سفارشی بودن بد نیستجوخه انتحار در سینماهای آمریکا ناامیدانه آغاز کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال سینمای جهان هالیوود سریال سینمای جهان هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدا از اینکه رضا عنایتی در تصمیمی جالب مقابل مس رفسنجان در جام حذفی تعداد زیادی از بازیکنان جوان و گمنام را در ترکیب اصلی قرار داد، حضور یک بازیکن در ترکیب این تیم قابل توجه بود.

علی اصغر صادقی‌نسب بازیکن رفسنجان که در چند سال گذشته عضو مس بود و نیم فصل به جمع خودروسازان پیوست، امروز در شهر خودش فیکس شد. صادقی‌نسب که در بازی قبلی دوتیم در لیگ برتر به صورت تعویضی شانس حضور مقابل تیم سابق خودش را به دست آورده بود، امروز از سوی سرمربی پیکان غافلگیر شد و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

این هافبک 23 ساله که در تیم امید هم شاگرد رضا عنایتی بود، در مرکز  میدان عملکرد خوبی در ترکیب خودروسازان داشت و توانست انتظارات را برآورده کند. جالب اینکه او در حالی مقابل مس به میدان رفت که همچون بازی قبلی خانواده‌اش در استادیوم بودند و نظاره‌گر بازی این بازیکن رفسنجانی شدند.

دیگر خبرها

  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!