Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسیب رحیمی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری حسینی، مسابقه عکاسی «محرم، کرونا، مدافعان سلامت» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از این فراخوان، ثبت آیین‌های عزاداری محرم متفاوت با سال‌های گذشته با توجه به شیوع کرونا و شرکت در این مسابقه برای عموم مردم و مستندسازان عرصه عکس آزاد و رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

انتشار فراخوان ادبی آواز ققنوس

رحیمی اضافه کرد: موضوعات این مسابقه شامل «نگاه هنری و خلاقانه به آیین‌های عاشورایی در شرایط کرونایی»، «نقش آفرینی آحاد جامعه، بویژه چهره‌های برجسته فرهنگی اجتماعی در مراسم و عزاداری‌های محرم» و «رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و تلاش‌های مدافعان سلامت در ایام محرم» است.

او اظهار داشت: هر شرکت‌کننده می‌تواند تا چهار «تک عکس» در این رقابت ارسال کند، عکس‌ها باید به صورت افقی و بدون قاب و حاشیه باشند، هر اثر بایستی همراه با یک توضیح یک پاراگرافی و ذکر مکان باشد، شرکت کنندگان می‌توانند هم با موبایل و هم با دوربین عکاسی کنند و عکس‌های ارسالی باید امسال گرفته شود.

رحیمی تصریح کرد: علاقمندان تا تاریخ شنبه ۳۰ مردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را به معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به صورت فایل jpg، در قالب CD به صورت حضوری و یا به صورت فایل در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۳۴۴۸۵۳۱۸ دبیرخانه مسابقه تحویل ارسال نمایند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ماه محرم مسابقه عکاسی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت

سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر، رئیس پلیس فتای گیلان گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و رصد فضای مجازی، صفحه‌ای با ۲۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام شناسایی شد که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی و سرو مشروب می‌کرد.

او افزود: بعد از اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، متهم ۳۰ ساله پرونده در شهرستان رشت مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

به گفته رئیس پلیس فتای گیلان، طی بررسی‌های صورت گرفته این فرد با هدف کسب در آمد اقدام به بارگزاری و تبلیغات تصاویر نامتعارف در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود.

سرهنگ نقی‌مهر هشدار داد: افرادی که بخواهند با ترفند‌های مختلف و با انتشار محتوا‌های نامتعارف باعث رواج بی بند و باری و فساد در فضای مجازی و جامعه شوند پلیس فتا با همکاری دستگاه قضایی با آنها برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

او همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مجرمانه مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری و یا به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • هشدار پلیس فتا خوزستان درباره انتخابات
  • انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه