Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کمیته تعیین وضعیت باشگاه‌ها فردا(چهارشنبه) برگزار خواهد شد. خبرگزاری میزان - پس از ناکامی تیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو، اکنون هواداران پرشمار والیبال در ایران منتظر آغاز لیگ برتر هستند تا بازهم شور و هیجان بین علاقمندان به این رشته ایجاد شود.

از همین رو قرار است فردا (چهارشنبه) جلسه کمیته تعیین وضعیت برای بررسی مستنداتی که باشگاه‌ها می‌فرستند، تشکیل شود تا با پس از تایید شاخص‌هایی که طبق آیین نامه مد نظر فدراسیون والیبال است، حضور تیم‌ها تایید شود و در غیر اینصورت تیمی که شرایط را نداشته باشد از لیگ کنار گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  تاکنون حضور ۱۴ تیم در لیگ برتر ۱۴۰۰ قطعی است و در صورتی که در جلسه فردا شرایط تمامی باشگاه‌ها مورد قبول اعضای کمیته تعیین وضعیت قرار گیرد، لیگ برتر ۱۴۰۰ با حضور ۱۴ تیم و به صورت رفت و برگشت از ۲۸ مهر ماه برگزار خواهد شد.   لازم به ذکر است در جلسه فردا از باشگاه‌ها کسی در نشست فردا حضور نخواهد داشت و در صورت تایید نهایی وضعیت باشگاه‌ها، مدیران باشگاه‌ها باید در جلسه‌ای دیگر برای مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر حاضر شوند.

 

بیشتر بخوانید: دعوت از ۱۵ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی والیبال

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال باشگاه ها لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد