Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نیروهای سوریه دموکراتیک بار دیگر پایبندی خود به مبارزه با داعش در کنار نیروهای ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا را اعلام و تاکید کردند که هرگز نیرویی نخواهند بود که همسایگانشان را تهدید کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مظلوم عبدی، فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) توییت کرد: نیروهای ما بار دیگر پایبندی خود به همکاری با ائتلاف بین‌المللی مبارزه با داعش را اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدی در ادامه توییت کرد: "قسد نیرویی سوری است که ماموریت آن دفاع از دستاوردهای ملت سوریه است و هرگز نیرویی تهدیدکننده ثبات همسایگانش نبوده و نخواهد بود."
الهام احمد، رئیس هیات اجرایی شورای سوریه دموکراتیک در شمال سوریه چند روز قبل در گفتگو با شبکه خبری روسیا الیوم پیش‌بینی کرده بود که نیروهای آمریکایی از مناطقی که حضور دارند، عقب‌نشینی کنند.
این رهبر کرد حضور نیروهای خارجی در خاک سوریه را "موقت" دانسته و گفته بود که عقب‌نشینی آمریکایی‌ها از سوریه بر استراتژی آنها تاثیر خواهد گذاشت.
همچنین او ابراز امیدواری کرده بود که همکاری نیروهای قسد با آمریکایی‌ها تا زمان دستیابی به راه‌حلی در سوریه ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: داعش تهدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محور‌های مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد، ۲ دستگاه سواری پژوی حامل موادمخدر را شناسایی و خودرو‌ها را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت