Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@19:52:52 GMT

توطئه قتل فرزندان برای ترساندن همسر

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۹۳۹۱

توطئه قتل فرزندان برای ترساندن همسر

مرد مست برای ترساندن و بازگرداندن همسرش به خانه وانمود کرد که می خواهد فرزندانش را بکشد.

 

به گزارش ایران آنلاین به نقل از دهلی نیوز، پدر بد مست پس از آنکه متوجه شد همسرش به خاطر بدرفتاریهای او از خانه رفته و قصد طلاق دارد با صحنه سازی و توطئه قتل فرزندان جان دو کودکش را به خطر انداخت. این مرد پس از دستگیری ادعا کرد که قصد داشته تا تصاویر فرزندهای مرده شان را برای زنش بفرستد واو را از این طریق وادار به بازگشت به منزل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش های پلیس بمبئی نشان میدهد که قاتل مردی الکلی بوده که زنش را به خاصر رفتارهای بد و کتک های فیزیکی از خانه فراری داده تا به روستای مادری برود اما با این وجود دست از سر فرزندانش برنداشته و تلاش کرده با صحنه سازی مرگ فرزندانش همسر خود را به خانه بازگرداند.

"پراماش بل" بازرس پلیس در این باره می گوید: این مرد الکلی ساکن روستای کورار است او پس از دستگیری اعتراف کرد که پس از آنکه همسرش خانه را ترک کرده پسر 8 ساله اش را با ملحفه ای سفید پوشانده و روی بدنش گل قرار داده تا نشان دهد می خواهد او را آتش بزند و دختر 13 ساله اش را مجبور کرده روی سطلی بایستد و طنابی دور گردن وی انداخته و طناب را به پنکه سقفی متصل کرده است و به دخترش گفته از روی سطل بپرد و وقتی دخترش امتناع کرده و به پدرش التماس کرده تا از روی سطل بپرد پدر او را تهدید کرده که پنکه را روشن خواهد کرد این مرد در تمام مدت از کارهای وحشیانه خود نیز فیلم گرفته تا فیلم را برای همسرش بفرستد.

وی افزود: فریاد کودکان سبب شده تا همسایگان ازاین موضوع مطلع شده و برای نجات بچه ها وارد عمل شوند و به پلیس گزارش بدهند ماموران ما کودکان را نجات داده و پدر وحشی را بازداشت کردند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سبا یمن یک منبع امنیتی یمن تایید کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور توانستند توطئه‌های جاسوسی دشمن آمریکایی و اسرائیلی را خنثی کنند.

براساس گزارش المیادین، این منبع توضیح داد که سرویس‌های امنیتی فردا در بیانیه‌ای رسمی جزئیات بیشتری در مورد توطئه‌هایی که خنثی شده‌اند را فاش خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که یمن از طریق عملیات علیه مناطق اشغالی در عمق اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌هایی که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، یک جبهه حمایتی برای غزه است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید تنش در پاسخ به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

سریع تصریح کرد: این مرحله شامل هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که ممنوعیت ناوبری رژیم صهیونیستی را نقض می‌کنند و کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند در هر منطقه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن به آن دسترسی داشته باشند، است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • وقوع ۳ همسرکُشی در شبانه روز گذشته در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!