Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:10:32 GMT

رونمایی از نقاشی تمثال سرداران شهید در تقاطع هشت بهشت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۹۴۲۰

رونمایی از نقاشی تمثال سرداران شهید در تقاطع هشت بهشت

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: مرمت و نوسازی نقاشی هنرمندانه تمثال سرداران شهید در تقاطع هشت بهشت و عملیات نورپردازی‌های سطح منطقه با هزینه‌ای بیش از ۳۱ میلیارد ریال انجام شده است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به گرامیداشت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با برگزاری مراسم رونمایی از تصاویر هنرمندانه نقاشی شده سرداران شهید همچون چمران، آقابابایی، آقاخانی، موحد دوست و اهدا آن به خانواده معزز این شهدا در منطقه به مناسبت هفته دفاع مقدس مقرر شد تمثال این بزرگواران در تقاطع هشت بهشت مرمت و نوسازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین مناسبت عملیات اجرایی آن آغاز و این اثر ارزشمند در تقاطع بزرگمهر هشت بهشت با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به اتمام و در معرض عموم قرار گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان به نورپردازی‌های سطح منطقه اشاره و تصریح کرد: در راستای نوسازی سیستم نورپردازی رواق‌های میدان امام (ره) در سال گذشته، این عملیات در گذرهای جانبی این میدان شامل گذر سعدی و پشت مطبخ با هزینه هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساماندهی و اجرا شد.

وی با اشاره به نورپردازی پل تاریخی سی و سه پل ادامه داد: سیستم نورپردازی طبقه زیرین سی و سه پل با توجه به درگیر بودن با آب رودخانه، به منظور ایمنی مطلوب مجدداً نوسازی شد و عملیات نورپردازی طبقه فوقانی با پیشرفت ۶۰ درصدی در دست اقدام است.

کارگر به هزینه بیش از ۳۱ میلیارد ریالی پروژه‌های خدمات شهری ذکر شده اشاره کرد و گفت: تعمیر و مرمت سردیس‌های سطح منطقه نیز به صورت مداوم ساماندهی می‌شود.

کد خبر 513336

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان نورپردازی شهر کلانشهر پروژه های شهری پروژه هاي عمراني تمثال شهیدان شهید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هشت بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید

بریتانیا از طرح اولین سیستم آزمایشی ذخیره‌سازی انرژی آبی طولانی‌مدت خود طی یک عملیات معدنی نزدیک شهر پلیموث رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، یک شرکت بریتانیایی قرار است اولین سیستم آزمایشی ذخیره‌سازی انرژی آبی طولانی‌مدت خود را طی یک عملیات معدنی در نزدیکی شهر پلیموث بسازد. عملیات ساخت این سیستم به زودی آغاز خواهد شد و راه‌اندازی آن برای سپتامبر ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. شرکت توسعه‌دهنده طرح در راه‌اندازی پروژه خود از پشتیبانی وزارت امنیت انرژی و شورای شهر منطقه برخوردار است.

سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی در بریتانیا

توان تولیدشده توسط آن حداکثر ۵۰۰ کیلووات است که از عملیات استخراج در زمان‌های تقاضای انرژی بالا و فعالیت‌های شرکت میزبان برای کربن‌زدایی عملیات پشتیبانی می‌کند. این میزبان تولیدکننده کائولن مورد استفاده در لوازم بهداشتی، سرامیک، کاشی و کاربردهای صنعتی و به‌دنبال راه‌های جدیدی برای مدیریت و تأمین نیازهای انرژی آینده، در عین کربن‌زدایی از عملیات خود است. به همین دلیل از مشارکت بالقوه با پروژه ذخیره‌سازی آبی جدید در عملیات خود پشتیبانی کرده است تا فناوری‌های سبز را به‌عنوان بخشی از تلاش کلی برای کاهش ردپای کربن خود به کار گیرد.

سیستم ذخیره‌سازی آب جدید با چگالی بالا و هزینه پایین، به لحاظ انرژی کارآمد و از نظر زیست‌محیطی بی‌خطر است. شرکت توسعه‌دهنده به جای استفاده از آب، ماده سیالی را توسعه داده است که ۲.۵ برابر چگالی آب است و در مقایسه با یک سیستم برق‌آبی با چگالی معمولی در اسکاتلند، ولز و سایر نقاط جهان می‌تواند ۲.۵ برابر انرژی بیشتری تولید کند.

سیال با چگالی بالا در مواقعی که تقاضای انرژی کم با قیمت پایین مرتبط است، بین مخازن ذخیره‌سازی پمپ می‌شود. با افزایش تقاضا و قیمت انرژی، سیال در سراشیبی رها می‌شود و برای تولید و تأمین برق شبکه از توربین‌ها عبور می‌کند.

طرح ارائه‌شده به امنیت انرژی منطقه و تحقق اهداف بلندپروازانه کربن‌صفر خالص آن در بلندمدت کمک می‌کند. این طرح آزمایشی، پروژه‌ای پیشرو در بخش مربوطه خود به‌شمار می‌رود و شرکت را در موقعیتی قوی برای گسترش پروژه‌های تجاری مشابه در بریتانیا و خارج از آن قرار می‌دهد. شرکت یادشده قصد دارد اولین پروژه ۱۰ مگاواتی خود در مقیاس شبکه را ظرف دو سال به بهره‌برداری برساند.

کد خبر 749246

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • رونمایی بریتانیا از سیستم ذخیره‌سازی انرژی آبی جدید
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه