Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، در آستانه ماه محرم، از برگزاری هیئت‌های دانش‌آموزی انصارالمهدی (عج) به صورت حضوری و مجازی، با حال و هوای ویژه دانش‌آموزی، خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، هیئت‌های دانش‌آموزی انصار المهدی (عج) همه ساله از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال نیز در آستانه ماه محرم و مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، این هیئت‌ها، با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه دانش‌آموزان در اکثر استان‌های کشور، به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مجموعه کتاب‌های «ره نامه»، به منظور مدل سازی تربیتی هیئت دانش آموزی و آموزش آداب هیئت داری با عناوین کارکردهای تربیتی، تشکیلاتی و اجتماعی هیئت، موانع و گره‌های ذهنی تأسیس و برگزاری هیئت، شاخصه‌های هیئت دانش آموزی، ساختار تشکیلاتی هیئت دانش آموزی، هیئت و کادر سازی، نقش مربی در هیئت دانش آموزی و عوامل عدم رشد و پیشرفت هیئت، نگارش شده که در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

بر این اساس، سایت هیئت دانش آموزی انصارالمهدی با نام انصاری‌ها به نشانی ansariha.ir مرجع آموزش، تبلیغات، گزارش هیئت انصارالمهدی کشور، ارائه بسته‌های محتوایی (شعر و سبک و سخنرانی متناسب با ذائقه نوجوان) است که نوجوانان علاقه مند می‌توانند با مراجعه به این سایت بسته‌های محتوایی مناسب هیئت‌های دانش آموزی را دریافت کنند.

شایان ذکر است؛ در حال حاضر ۱۴ هزار آموزشگاه متوسطه دوره اول و دوم در کشور تحت پوشش برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان هستند.

کد خبر 513569

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایام محرم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هیئت های دانش آموزی انصارالمهدی هیئت دانش آموزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم جشن تکلیف  ۳۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی شهر نسر در بخش رخ صبح امروز با حضور مسئولان آموزش و پرورش جلگه رخ  و اولیاء دانش آموزان این شهر برگزار شد.


رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ در اين مراسم معنوی كه در جوار مزار شهدای نسر برگزار شد، اظهار داشت: سن تكليف نويدبخش شروع تكامل انسانيت و بندگی است تا مخلوق در راه رسيدن به خالق خود كوشا باشد.

 

حمید قلی زاده افزود: برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان در راستای ترويج فرهنگ دينی، قرآنی و توسعه عفاف و حجاب در مدارس و جامعه انجام می شود تا روح معنوی در جامعه حاكم شود.

 

وی ادامه داد: دختران امروز مادران فردای جامعه اسلامی هستند كه بايد با تأسی از رفتارهای اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س)، راه سعات جامعه اسلامی را هموار سازند و دنيا و آخرت خود را تضمين کنند.

 

قلی زاده بيان داشت:  مسائل فرهنگی و مذهبی به شکلی در هم آميخته اند و دانش آموزان به عنوان آينده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی وظيفه دارند تا با توجه به فرهنگ اسلامی در اعتلای اخلاق در جامعه تلاش کنند.

 

وي تصريح كرد: يكی از مهمترين اعمال بندگان نزد خداوند متعال برپايی نماز است زيرا نماز بهترين وسيله برای ارتباط نزدیک با خداوند متعال است و اگر دانش آموزان از ابتدای رسيدن به سن تكليف در انجام فرايض و واجبات خود تلاش كنند هيچگاه اسير هوای نفس نمی شوند.

 

قلی زاده گفت: آموزش و پرورش تلاش دارد تا با نهادينه كردن برگزاری نماز جماعت معنويت را در دانش آموزان تقويت كند.

 

دیگر خبرها

  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر