Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن قورچیان  روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت :  اداره کل تامین اجتماعی استان البرز به دنبال مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره)  در اقدامی ارزشمند، گام موثری برای باز نشستگی ۲۱ نفر از کارکنان این بیمارستان در قالب سخت و زیان آور بودن شغلی انجام داد.

وی  با قدردانی از پیگیری های تیمور مهدی نژاد رییس شعبه یک تامین اجتماعی کرج ، افزود:  پیگیری های مدیر این شعبه موجب شد تا افزون بر فراهم شدن زمینه بازنشستگی ۲۱ کارمند بیمارستان امام خمینی (ره) مشکل خدمات بیمه درمانی سایر کارکنان این مجموعه برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قورچیان گفت : موضوع سخت زیان آور بودن شغلی ۲۱ نفر از کارکنان بیمارستان حضرت امام خمینی (ره)  به دلیل مشکلات بیمه ای بازنشستگی  به تعویق افتاده بود که برای رفع این مشکل دستور لازم صادر شد.

وی ادامه داد: براین اساس  احکام بازنشستگی این افراد با حمایت اداره کل تامین اجتماعی استان البرز صادر شده است.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی البرز گفت : همچنین با در نظر گرفتن حق بیمه تیر ماه ۲۹۰ نفر از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره ) شهر کرج  مشکل دریافت خدمات درمانی این عزیزان نیز مرتفع شد.

بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی امام خمینی (ره) وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سازمان همیاری شهرداری های البرز از حدود ۱۰ سال پیش تاکنون دچار مشکلاتی از جمله ناتوانی در پرداخت حقوق و بیمه کارکنان مواجه شده که با پیگیری مسوولان استان و دستگاه قضایی امروز این بیمارستان با مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور فعالیت خود را از سر گرفت.

این بیمارستان  تا سال ۹۸ حدود ۶۵۰ کارمند داشت که طی ۲ سال گذشته  بیشتر آنان بازنشسته شدند و اکنون این مجموعه دارای ۲۹۰ کارمند است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استان البرز بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استان البرز سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران استان البرز بهداشت و سلامت بیمارستان امام خمینی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • دیگر بهانه‌ای برای بیمه نکردن کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است