Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:30:41 GMT

هومن جوکار باز هم به مرخصی رفت

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۹۸۳۸

هومن جوکار باز هم به مرخصی رفت

رئیس سازمان زندان‌ها از اعطای مرخصی دوباره به هومن جوکار از متهمان امنیتی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی حاج‌محمدی در توییتر نوشت: به آقای هومن جوکار که یک نوبت به ملاقات پدر هم رفته بود؛ پس از اینکه توانست وثیقه لازم را تودیع نماید، وفق مقررات مرخصی اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز برخی شبکه‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب با ادعاهای دروغ، مدعی شده بودند پدر هومن جوکار بدون اینکه موفق به دیدار فرزندش شده باشد، فوت کرده است در حالی که هومن جوکار پیش از فوت پدرش، برای ملاقات با او به مرخصی رفته بود.

هومن جوکار یکی از متهمان پرونده موسوم به جاسوسان محیط‌زیستی است که به‌جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 8 سال حبس قطعی محکوم شده است. 

به گفته اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه، در این پرونده مراد طاهباز فرزند قاسم به‌ جرم همکاری با آمریکا به‌عنوان دولت مخاصم به 10 سال حبس و رد وجوه دریافتی از دولت آمریکا، نیلوفر بیانی به‌جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 10 سال حبس و رد وجوه مأخوذه، طاهر قدیریان به‌جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به هشت سال حبس، سام رجبی تبریز به‌جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 6 سال حبس، سپیده کاشانی به‌جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا به 6 سال حبس، امیرحسین خالقی حمیدی به‌جرم جاسوسی به 6 سال حبس و عبدالرضا کوهپایه به‌جرم اجتماع و تبانی به‌قصد اقدام علیه امنیت کشور به 4 سال حبس محکوم شدند که محکومیت آنها در دادگاه تجدیدنظر تأیید شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان محیط زیست سازمان زندانها سازمان محیط زیست سازمان زندانها جرم همکاری با دولت متخاصم آمریکا هومن جوکار سال حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دانشجویان آمریکایی و اروپایی با برپایی جنبش‌های دانشجویی، جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند که این جنبش‌ها با سرکوب شدید دولت‌های غربی مواجه شده است.

این جوانان هم که پرورش یافته همان فرهنگ غربی هستند در مقابل این اعمال جنایتکارانه و کشتار بیرحمانه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان دادند ، اما دولت امریکا و صهیونیست‌ها تحمل این اعتراض‌ها را ندارند.

دیگر خبرها

  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است