Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرسدس بنز چند وقتی است که اقدام به طراحی و تولید کلاس GLA کرده است. خودرویی سبک و در عین حال لوکس که با ویژگی هایی خاص طراحی شده است و اینطور که گفته شده تمام امکانات یک خودرو لوکس در آن دیده شده است،  این خودرو برای سال ۲۰۲۱ کاملاً جدید و با امکاناتی خاص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیر بدنه عضلانی GLA یک موتور چهار سیلندر توربوشارژر قرار گرفته که می تواند چرخ‌های جلویی را از طریق یک درایو حرکت دهد، این خودرو هشت سرعته اتوماتیک دارای چهار چرخ محرک است. این خودرو نسبت به سال 2020 تغییراتی چشمگیری داشته است، از مواد پیشرفته به کار رفته در داخل تا ویژگی های جدید فناوری و ظاهری بیرونی مدرن اکنون در مدل سال 2021 کاملا جدید است و نشان از پیشرفت چشمگیر این مدل مرسدس بنز دارد.

در حال حاضر این خودرو برای سال ۲۰۲۱ دارای یک طراحی کاملا جدید است. اگرچه این شاسی بلند جدید هنوز شبیه به نسل قبلی است اما با این حال نسل جدید از بیرون و داخل بسیار برتر به نظر می‌رسد، در طراحی پلتفرم GLA می توان گفت کمی بزرگتر از کلاس GLB و سدان کلاس A  است.

بیشتر بخوانید

مواد اولیه قطعه سازی با قیمت مناسب به تولید کننده نمی‌رسد/ تخمین خسارت قطعی برق به خودروسازی‌ها

نکته حائز اهمیت در این خودرو طراحی بسته استاندارد در حد یک خودرو آفرود است که امکانات آفرود را ارائه می‌دهد که به راحتی می توان در جاده های ناهموار با آن رانندگی کرد. در بسته Premium امکانات مختلفی مانند صفحه نمایش دیجیتالی با اندازه ۱۰.۳ اینچ و صفحه سرگرمی ۱۰.۳ اینچی تعبیه شده است که جلوه‌ای پیشرفته به کابین GLA می‌بخشد.

همانند مدل ۲۰۲۰، GLA کلاس ۲۰۲۱ جدید از موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که جلو یا هر چهار چرخ را به حرکت در می‌آورد. این بار موتور ۲۲۱ اسب بخار قدرت دارد و با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به جای هفت سرعته فعلی ارائه می شود.  در نسل قبلی این خودرو فضای داخلی چندان مورد استقبال قرار نگرفت و برخی از این طراحی شکایت داشتند که اکنون مرسدس با طراحی مجدد در سال 2021 این مشکل را رفع کرده است.

قرار است این خودرو رقیبی برای آئودی Q۳، بی ام و X۱ و ولوو XC۴۰ باشد. تمام موادی که در این خودرو به کار رفته است باکیفیت هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)



منبع:کانال اطلاع رسانی حمل و نقل هوایی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زاویه حیرت انگیز از قدرت تخریب پهپادهای بمب افکن (فیلم) ترسناک ترین صدا در هوانوردی (فیلم) ویژگی ترسناک بمب افکن ما فوق صوت سوخو 34 (فیلم)

دیگر خبرها

  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)