Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@15:17:51 GMT

◄ قصور وزارت صمت در کنترل قیمت مصالح ساختمانی

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۰۰۳۸

◄ قصور وزارت صمت در کنترل قیمت مصالح ساختمانی

تین نیوز

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اکثر پروژه‌های عمرانی به دنبال بالا رفتن غیرمتعارف و چندین برابر قیمت تمام شده مصالح ساختمانی خوابیده که وزارت صمت در این زمینه قصور کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سید کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: حدود ۱۴۰ نفر از نمایندگان درخواست تحقیق و تفحص از سازمان بورس را مطرح کردند اما هیئت رئیسه به این درخواست توجهی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متاسفانه به بهانه قطع برق واحدهای صنعتی قیمت هر کیسه سیمان از ۳۰ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان رسیده و بعد از تامین مجدد برق کارخانجات هم قیمت آن به ۱۰۰ هزار تومان رسیده است که توجیهی ندارد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس تصریح کرد: گرانی مصالح ساختمانی باعث توقف پروژه های دولتی، خصوصی و حتی ساخت و ساز مردم شده است. مردم در روستاها یک پاکت سیمان هم ندارند.

دلخوش با بیان اینکه چه کسی اجازه داد سیمان را به بورس ببرند، گفت: بورس محل دلال بازی است و در چند سال اخیر سرمایه مردم را به باد داد و اکنون نیز این بلا را سر سیمان آورده است. هیئت رئیسه مجلس باید این موضوع را پیگیری کند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: درخواست تحقیق و تفحص شما از سازمان بورس به هیئت رئیسه نرسیده است.

وی اظهار داشت: ما در بحث قیمت سیمان و آهن چندین جلسه با وزیر صمت فعلی و مدیران برگزار کردیم و به ما قول دادند قیمت هر کیلوگرم آهن بیشتر از ۱۰ هزار تومان و هر کیسه سیمان بیشتر از ۲۳ هزار تومان نشود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه امروز اکثر پروژه‌های عمرانی به دنبال بالا رفتن غیرمتعارف و چندین برابر قیمت تمام شده مصالح ساختمانی خوابیده که وزارت صمت در این زمینه قصور کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قیمت مصالح ساختمانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مصالح ساختمانی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

بانک ایران زمین، بانکی زیان ده و لغو پذیرش شده

«قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!

کدام نماد‌ها در صف عرضه اولیه هستند؟ بورس شبانه روزی برای اولین بار می آید؟!

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو اعلام شد

کدام نمادها ورود پول هوشمند داشتند؟ برنده واقعی واگذاری سرخابی‌ها کیست؟ پرتقاضاترین نمادها در آخرین روز معاملات هفته جعل امضای مدیرعامل وملت واقعیت دارد؟

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!